دیدگاه‌های روشن ملت ایران درباره جایگزینی نظام موجود در اجلاس دموکراسی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

رئیس جمهور گفت : انقلاب اسلامی درباره جایگزینی نظم موجود در بین سیاستمداران و اندیشمندان طرح ها و نظریه های مثبت و سازنده ای دارد و در اجلاس بالی با این دیدگاه های روشن شرکت خواهد کرد.

به گزارش تفسیری حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه ) پیش از عزیمت به اندونزی برای شرکت در اجلاس “دموکراسی بالی” در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار داشت: مجمع دموکراسی بالی به منظور همفکری، مشورت و ساختن آینده بهتر در جهان توسط کشور اندونزی پایه‌گذاری شد و مهمترین دلیل ایجاد آن این بود که دموکراسی موجود در عالم پاسخگوی نیازهای جامعه بشری نبوده و با فرهنگ بسیاری از ملت‌ها و دولت ‌ها در مغایرت است.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: براساس این ایده باید هر قاره‌ای با ویژگی‌های فرهنگی و انسانی خود مدل‌های اعمال حکومت را برای خود تعیین کنند.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه سبب اصلی حضور در این اجلاس موضوع نظم آینده جهان است که امروز به بحث اول و اصلی در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: نظامی که امروز در جهان حاکم است به بن‌بست رسیده و موضوع جایگزینی نظم موجود در بین سیاستمداران، اندیشمندان و مالکنظران مطرح است و از آنجایی که انقلاب اسلامی در این خصوص طرح‌ها و نظریه‌های بسیار مثبت و سازنده ای را دارد در این اجلاس شرکت می‌کنیم تا دیدگاه‌های روشن ملت ایران را مطرح کنیم.
 
رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: در حاشیه این اجلاس نیز با برخی از سران شرکت‌کننده دیدار داشته و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل و موضوعات بین‌المللی گفتگو و مذاکره خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.