دژاگه:حرف های کروش را گوش کنیم در جام جهانی موفق می شویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال نوشت:

اشکان دژاگه در خصوص بازی روز جمعه با تایلند گفت: اردوی ما در تایلند که برای دو بازی با این کشور و لبنان است به خوبی در حال پیگیری است. فردا بازی مهمی برای تیم ملی خواهد بود و من فکر می کنم با تمریناتی که در این یک هفته داشته ایم، اگر همه متمرکزمان روی بازی باشد می توانیم بازی را ببریم.

وی گفت: تایلند تیم خوبی است و نشان داده که فوتبال را خوب بازی می کند و در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقد هستم که فردا به سبب اینکه در خانه حریف هستیم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت تری هم خواهیم داشت. از سوی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلندی ها به بازی در این زمین عادت دارند و بهتر بازی می کنند. امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی عنوان کرد: من فکر می کنم تا برزیل وقت داریم و از فرصت باقی مانده باید نهایت استفاده را کنیم. چند بازی دوستانه و اردوی آماده سازی منظم می تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می توانیم در این بازی ها محک بخوریم و ایرادها را پیدا کنیم.

دژاگه در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه هماهنگی بازیکنان تیم های کشورهای مختلف که لژیونرهای بیشماری دارند گفت: فکر می کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و این بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و ما هم این موقعیت را داشته و تیم ملی خوبی داریم و اگر حرفه ای تمرین و کار کنیم خواهیم توانست به آنجا برسیم. اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با این سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین المللی در جام های جهانی از ما می خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.