«دکستر» به آخر خط رسید

۲۹فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، پس از چند ماه ابهام شبکه شوتایم با انتشار یافتن ویدیویی کوتاه با برچسب «فصل آخر» به طور رسمی اعلام کرد با پخش فصل هشتم سریال «دکستر» با این سریال محبوب و موفق خداحافظی می‌کند.

 

این کلیپ تنها دو دقیقه زمان دارد و در آن دکستر با بازی مایکل سی. هال و دبرا با بازی جنیفر کارپنتر درمورد کشتن یکی از همکارانشان و اینکه چرا دبرا پاسخ تماس‌های دکستر را نمی‌دهد، صحبت می‌کنند.

 

دبرا در انتهای فصل هفتم برای نجات جان دکستر، برادرش که همزمان پلیس دایره جنایی و قاتل زنجیره‌ای است مجبور شده بود لاگوئرتا رئیس‌شان در اداره پلیس میامی را بکشد. او در این ویدیو توضیح می‌دهد که چند هفته است با دکستر صحبت نکرده، در مراسم یادبود لاگوئرتا شرکت نکرده و تقریبا با تمام کسانی را که به لاگوئرتا ربط داشتند، قطع رابطه کرده است.

 

دبرا که همیشه علاقه بسیاری به برادر خود داشته با درماندگی به دکستر می‌گوید: «زندگی من هیچ ربطی به تو ندارد. می‌دانی چرا جواب تلفن‌هایت را نمی‌دهم؟ چون نمی‌خواهم باهات حرف بزنم و اصلا دلم نمی‌خواهد ریختت را ببینم. چرا؟ چون هر چیزی را که سبب می‌شد برای من عزیز باشی خراب کردی. برای همین ازت متنفرم. تو اون تریلر باید به تو شلیک می‌کردم.»

 

با پایان فصل هفتم سریال اغلب مسئولان شبکه شوتایم بطور غیررسمی درمورد پایان یافتن این سریال در فصل تازه صحبت کردند. دسامبر قبل اسکات باک، مدیرتولید مجموعه گفت: «فصل تازه را کاملا با دید پایان دادن به داستان می‌نویسیم، اما اگر در حین نوشتن گفته شود سریال ادامه دارد، ما هم مسیری متفاوت پیش می‌گیریم. اما ما واقعا داریم روی فصل آخر کار می‌کنیم.»

 

مت بلنک، رئیس شبکه شوتایم هم درمورد پایان سریال گفت: «وقتی «دکستر» سال ۲۰۰۶ روی آنتن رفت با قرار دادن یک ضدقهرمان در مرکز داستان این ژانر را وارد سطوح دیگری کرد و حدومرزها را در تلویزیون کنار زد. «دکستر» راه را برای دیگر سریال‌های جایزه‌بگیر شبکه شوتایم باز کرد، و تاثیر فرهنگی آن تا سالها ملاحظه خواهد شد.»

 

شبکه شوتایم از «دکستر» که سال قبل خبر تولید فصل هفتم و هشتم آن اعلام شد، برای باز کردن مسیر برای سریال تازهی به نام «ری داناوان» استفاده کرده است. «ری داناوان» سریالی جنایی است که قرار بود پاییز امسال روی آنتن برود اما با جابجایی زمان پخش «دکستر»، قرار شد سریال تابستان (اول ژوئن) روی آنتن برود.

 

در فصل هشتم یوون استراهووسکی، که در فصل هفتم در نقش پرورش‌دهنده گل وارد ماجرا شد و بعدا عاشق دکستر شد و در انتها فاش شد یک قاتل سریالی است و به زندان افتاد نیز دوباره حضور دارد.

 

فصل هشتم سریال ۳۰ ژوئن روی آنتن می‌رود.

 

«دکستر» به همراه «میهن» پربیننده‌ترین سریال‌های شوتایم می باشند. هر قسمت هفت فصل «دکستر» بطور میانگین ۶٫۲ میلیون نفر بیننده داشتند. خبر پایان یافتن «دکستر» همزمان با پایان گرفتن سریال کمدی «ویدز» اعلام شد که دیگر سریال بسیار موفق شوتایم بود.

 

هالیوود ریپورتر / ۱۸ آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.