دیوید بکام در یک سریال بازی کرد

دیوید بکام در سریال کمدی «فقط احمق‌ها و اسب‌ها» بازی کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان در حالی در سریال «فقط احمق‌ها و اسب‌ها» (Only Fools and Horses) که یک سریال مبتنی بر موقعیت است، بازی کرده که این سریال حدود ۱۰ سال است از تلویزیون پخش نشده است.

شاید بکام در زمین فوتبال خیلی راحت‌تر باشد، اما در این سریال کمدی نقشی متفاوت را بازی کرده است. او در یکی از اپیزودهای سریال حضور دارد و به دوران کودکی خود می‌رود.

او در این اپیزود با دل بوی با بازی سر دیوید جیسن و رودنی با بازی نیکلاس لیندهرست در کافه‌ای در لندن دیدار می‌کند. این کافه واقع در پکام در جنوب لندن است و فاصله کمی با محله‌ای دارد که بکام در آن بزرگ شده است.

با این اپیزود ویژه سریال «فقط احمق‌ها و اسب‌ها» پس از ۱۰ سال به تلویزیون برمی‌گردد. آخرین برنامه این سریال اپیزودی ویژه در کریسمس سال ۲۰۰۳ بود.

در این اپیزود هیچ بازیگر جدید جز بکام به جمع بازیگران اصلی مجموعه اضافه نشده است. بازیگر سوم اصلی این سریال راجر لوید پک بود که نقش تریگر را بازی می‌کرد و هفته پیش، چند روز پس از اتمام تصویربرداری فوت کرد.

بکام گفته است از طرفداران این سریال محبوب دهه ۱۹۸۰ بوده و اعلام کرده این اپیزود ویژه در جریان «اسپورت ریلیف» در ۲۱ مارس روی آنتن می‌رود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.