رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران معرفی شد

۷ م دیماه ،

رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران معرفی شد | چاپ |
پنجشنبه ۰۷ دی ساعت ۰۹:۴۹

بینا- با حضور آقایان حسین زاده و خواجه حسنی اعضای هیات مدیره ، پدرام عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران،‌حجت الاسلام و المسلمین خطیبی دبیر امور روحانیون بانک، قربانی رئیس اداره کل حراست،‌ اسدی بازرس ویژه مدیرعامل و مسئولان و کارشناسان اداره کل روابط عمومی ، اقای حبیب اله رشید ارده بعنوان رئیس تازه اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران معرفی شد.
به گزارش بینا، وی پیش از این معاون اداره کل روابط عمومی این بانک بود.
حسین زاده عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در مراسم معارفه رئیس جدید اداره کل روابط عمومی این بانک با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در موفقیت و ارتقای جایگاه بانک ابراز داشت: خوشبختانه با نظر مساعد مدیرعامل بانک، این انتخاب از داخل مجموعه روابط عمومی بانک صورت گرفت که می تواند بر افزایش میزان صمیمیت و همدلی در این اداره بسیار موثر باشد.
وی وفاق و همدلی کارکنان اداره کل روابط عمومی را بسیار بالا عنوان و از تلاش های مسئولان و کارکنان این اداره تقدیر کرد.
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران خواستار استفاده از توان فکری و کارشناسی اداره کل روابط عمومی و همچنین کارشناسان بیرون از بانک برای برنامه ریزی های آتی این اداره شد و افزود: بانک ملی ایران بانکی بزرگ است که فکر ها و طرح های بزرگ می خواهد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم اتحاد،‌ صمیمیت و همفکری و مشارکت مجموعه همکاران اداره کل روابط عمومی، خواستار اتخاذ و اجرای برنامه های تبلیغاتی مناسب توسط مسئول جدید این اداره کل در سه ماهه پایانی سال شد.
خواجه حسنی عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم فرصت خدمتگزاری را نعمتی از سوی خداوند دانست و ابراز امیدواری کرد با وفاق جمعی همکاران اداره کل روابط عمومی، جایگاه بانک ملی ایران ارتقا یابد.
وی خواستار هم افزایی و تشکیل گروه های کاری در اداره کل روابط عمومی شد و افزود: با تلاش و مشارکت همکاران باید برند بانک ملی ایران در جامعه حفظ گردد.
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در ادامه روابط عمومی را دارای اهمیتی خاص در جامعه امروز دانست و گفت: روابط عمومی تفکر و علمی خاص می طلبد که امیدواریم با این انتصاب و حرکت براساس برنامه های مدیریت عالی بانک، موفقیت بیشتر بانک حاصل گردد.
رشید ارده نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد مدیریت عامل و اعضای هیأت مدیره بانک،‌ مسئولیت جدید را سنگین دانست و گفت : این مسئولیت یک امانت الهی است که باید به درستی از آن حفاظت و نگهداری کنیم و آن را به درستی به دیگران تحویل دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد در سایه رهنمودهای مدیریت عالی بانک و یاری و مشارکت همکاران، جایگاه بانک ملی ایران در جامعه ارتقا یابد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.