راه رفتن روی گدازه های جهنمی! +عکس

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

راه رفتن روی گدازه های جهنمی! +عکس

راه رفتن روی گدازه های جهنمی,به نظر شما اگر انسان پا روی حرارت ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد بگذارد چه بلایی سرش خواهد امد.در ادامه این فیلم شما مشاهده خواهی کرد که چگونه فردی جسور دست به این امتحان خطرناک می زند.

هنگامی که نزدیک یک تنور داغ می شوید طاقت نگاه کردن چند ثانیه ای به ان را ندارید تا چه رسد به اینکه بخواهید پا روی گدازه هایی بگذارید که شما را به یاد اتش جهنم می اندازد.

به نظر شما اگر انسان پا روی حرارت  ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد بگذارد چه بلایی سرش خواهد امد.در ادامه این فیلم شما مشاهده خواهی کرد که چگونه فردی جسور دست به این امتحان خطرناک می زند.

راه رفتن روی گدازه های جهنمی! +عکسالکس ریوست پزشک اعصاب و روان در تعطیلات خود که به منطقه کیلاویا در هاوائی سفر نموده بود تصمیم گرفت حرکت تماشایی راهنمای کاروان را از نزدیک مشاهده نماید که با چه جسارتی پایش را روی گدازه های اتشفشانی قرار می دهد که هنگام خروج از دهانه اتشفشان بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد حرارت دارند.

راه رفتن روی گدازه های جهنمی! +عکساتشفشان کیلاویا تصور می شود ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار سال عمر داشته باشد و یکی از فعالترین کوههای اتشفشانی در جهان است.از سال ۱۹۸۳ تا کنون چندین بار فوران نموده است

ساکنان ۹۰۰ نفری پاهوا در این منطقه هر روز در نگرانی بسر میبرند

سایت تفریحی و سرگرمی ممتاز » مطالب جالب و خواندنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.