رحیمی:دولت به پیشرفت شهرستان رامسر اهتمام ویژه دارد

۱۴م دیماه ،

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه رامسر یکی از زیباترین شهرستان‌های کشور است، گفت:‌ مردمان این خطه مردمانی سخت کوش و دلبسته به اسلام و ولایت می باشند و دولت نیز به امر توسعه و پیشرفت این منطقه اهتمام ویژه دارد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، محمدرضا رحیمی ظهر امروز( پنجشنبه) در مراسم “یادواره امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری و ۲۶۸ شهید شهرستان رامسر” ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام سوگواری اباعبدالله (ع)، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران اظهار داشت: خداوند در قرآن فرموده است کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، همواره زنده‌اند و نزد خدا روزی دارند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه روح شهید خلعتبری و ۲۶۸ شهید شهرستان رامسر در این مراسم حاضر می باشند، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم که مارا پیرو و ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشنهادات مطرح شده برای ایجاد منطقه آزاد گردشگری در شهرستان رامسر گفت: این پیشنهاد باید مورد مطالعه و بررسی قرارگیرد و درصورت امکان به تصویب هیات دولت خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از پروژه تصفیه خانه آب شرب رامسر و طرح توسعه فرودگاه این شهرستان افزود: امیدواریم این طرحها هرچه زودتر به پایان رسیده و زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.