رحیمی: هنوز عده ای متعجب هستند که چرا رییس جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح هفته هنر استان کردستان که در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد با اشاره به آغاز هفته هنر استان کردستان، به تعریف و تمجید مقام معظم رهبری از فرهنگ و هنر مردم کردستان اشاره و تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون فرهنگ و هنر مردم کردستان هیچ شبهه ای باقی نگذاشت و شبهاتی که برخی در خصوص هنر این استان القاء می کردند را از بین برد.
سایه سنگین اتهام اثر گذاری در پروند موسم به بیمه همچنان پشت سر محمد رضا رحیمی است. در هفته های گذشته رئیس جمهور و معاون اول وی به این اتهامات پاسخ دادند. آخرین بار محمد رضا رحیمی اعلام کرد به دلیل توصیه های رهبر انقلاب از پاسخ دادن به اتهامات امتناع می کند.

در حالی که انتصاب رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور همراه مورد انتقاد برخی از سیاسیون بوده است رحیمی با اشاره به این مطلب< گفت: هنوز عده ای متعجب هستند که چرا رییس جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزید و همین موضوع باعث شد تیر طعنه و اتهام آنها از روزهای اول فعالیت در جایگاه معاون اول، به سوی بنده روانه شود.

رحیمی تاکید کرد: البته بنده به این مسائل توجهی نشان نداده ام و در مقابل رفتار آنها تنها یک ساعت به ساعت کاری موظف خود اضافه کردم چراکه اهل کردستان هستم و همانند مردم این سرزمین همه ایران را مثل کردستان دوست دارم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه اساس و پایه موسیقی عمیق ایرانی ریشه در کردستان دارد گفت: کردستان علاوه بر اینکه مهد فرهنگ باستان است، جایگاه رفیع هنر موسیقی و بسیاری از هنرهای دیگر است و اساتیدی که در رشته های مختلف هنر در این استان دیده می شوند کم نظیر هستند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.