رسالت خبرنگاری معیار سنجش عملکرد مدیران است

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی به مناسب روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد شهدای این عرصه، تصریح کرد: رسالت خبرنگاری معیار سنجش عملکرد مدیران است.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌ها مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رئیس این مرکز در آستانه عید سعید فطر با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
 
متن پیام نماینده مردم شریف شاهرود و میامی در مجلس و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد
روز خبرنگار یادآور مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه گشتند، که در پیشاپش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی می باشند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت نام خویش را جاودانه ساختند.
 
گرامی باد یاد و نام خبرنگاران شهید ۸ سال دفاع مقدس و شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری بیشتر بخشیدند.
 
رسالت خبرنگاری معیار سنجش عملکرد مدیران است و نظرها و نقدهای شما عزیزان خبرنگار همواره چراغ راه‌ما و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و انشاالله در سالی که به نام سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم و اعتلای روز افزون کشور به درستی ایفا نماییم.
 
اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر و روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی، برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین‌مان، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌کنم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.