رشد ۱۷ درصدی چهار خدمت بانک اقتصادنوین

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بانک اقتصادنوین با فراهم‌سازی ابزار نوین بانکی شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده است که خدمات آن مورد استقبال مشتریان این بانک قرار گرفته است.

خبراقتصادی:این استقبال در سال قبل همچنان استمرار داشت به طوری که میزان کاربران چهار خدمت مدرن این بانک در پایان اسفند ماه سال قبل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت.

بر این اساس تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان اسفند ماه از مرز ۲ میلیون و ۷۳۱ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان سال بیش از ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان سال قبل به ۹۰۰ دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر استو خدمات متنوعی از جمله پرداخت اقساط تسهیلات، فروش مجوز طرح ترافیک و ارایه خدمات بدون کارت به مشتریان نظام بانکی ارایه می‌نماید.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تأمین کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ نیز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و هموطنان عزیز در این باره می باشند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.