رشد ۷۵درصدی تسهیلات اعطایی به دانشجویان دانشگاه شهرکرد

۲۰م دیماه ،

ENG 3.jpg

رییس دانشگاه شهرکرد اعلام کرد: در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه شهرکرد نزدیک به ۷ میلیارد ریال انواع تسهیلات دانشجویی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر اسماعیل اسدی با اعلام این خبر گفت: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه شهرکرد به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت رشد استعدادها وکمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ با جذب اعتبارات مورد نیاز از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۶ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۲۵ هزار ریال تسهیلات در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری دانشجویی دراختیار ۱۵۰۹ نفر از دانشجویان این دانشگاه قرار داده است.

وی افزود: در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ تعداد ۱۲۲۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز از ۳ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وام دانشجویی دانشگاه شهرکرد بهرمند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهار محال و‌بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در جلسه شورای اداری این استان بر لزوم بهره مندی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه شهرکرد جهت توسعه استان تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوب دانشگاه شهرکرد در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دام، آبزیان،سلولهای بنیادی و فناوری جنین دام و وجود امکانات مناسب تحقیقاتی و کاربردی از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست جهت توسعه جهشی استان از این امکانات بهره مند گردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.