رضاحقیقی:استقلالی ها احترام ما رانه؛احترام مردم را نگه دارند/اصلا شما قهرمان جهان اما ادب چه می گردد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هافبک پرسپولیسی ها از دست بعضی بازیکنان استقلال ناراحت است.

به گزارش ممتاز؛رضا حقیقی هافبک پرسپولیس به شدت از نوع کری خوانی استقلالی ها ناراحت است و این رفتار را شایسته رقیب نمی داند . او که در بازی با استقلال مامور از کار انداختن آندو بود و در این کار هم نسبتا موفق شد در مجموع از دربی راضی نبود .

به نظر از دربی راضی نیستی ؟

بیشتر از دربی از مصاحبه های بعضی از استقلالی ها ناراحتم . بعضی از بازیکنان طوری در مورد پرسپولیس حرف می زنند که واقعا تعجب می کنم . به ما احترام نمی گذارید مهم نیست حداقل به مردم احترام بگذارید که این تیم سی میلیون نفر تماشاگر دارد . اصلاشما قهرمان جهان، قبول اما ادب و احترام به حریف چه می گردد؟

چه کسی مصاحبه کرده که ناراحت شدی ؟

فقط من ناراحت نشدم در رختکن تیم همه ناراحت بودند . از مدیریت باشگاه تا دایی.اینکه ما ضعیف هستیم و … ما که ادعا نکردیم اما چیزی که در زمین بود همه دیدند. همه دیدند که شما بهتر از مانبودید . اگر خوب بودیم دو تیم خوب بودند اگر هم بد بودیم همه بد بودیم .دیگر تا این حد کری خواندن و تخریب پرسپولیس ندارد ! من همیشه به امیر قلعه نویی احترام گذاشتم چون مربی.ما یک بی احترامی به یک استقلالی نکردیم که از بعد از بازی هر کسی در مورد پرسپولیس حرف می زد. این تیم حرمت دارد.تماشاگر دارد که این طور در موردش حرف می زنید .

کدام بازیکن حرف زده است ؟

من اسم از کسی نمی آورم اما کری خوانی که کاری ندارد من هم می توانم هر حرفی بزنم اما ما به تماشاگران و کادرفنی و مدیریت استقلال احترام می گذاریم .شما هم بی احترامی نکنید .

فکر می کردی دربی چنین کیفیتی داشته باشد ؟

به هر حال بعضی وقت ها فوتبال اینگونه می گردد. این نه واقعیت دو تیم است و نه واقعیت فوتبال ایران . این بازی حساسیت خودش را داشت و بیشتر درگیری وسط زمین بود . به هر حال بعضی وقت ها چنین اتفاقاتی می افتد . اگر کسی از بازی ما ناراحت است من به نوبه خودم معذرت می خواهم . اما هر چه از بازی می گذشت حساسیت کمتر می شد و بازی بهتر .

شما از تساوی راضی میباشید ؟

ما برد می خواستیم همان طور که استقلالی ها را هم برد خوشحالشان می کرد .اما تساوی نتیجه مطلوبی نیست با این حال یک امتیاز هم می تواند ما رابرای قهرمانی کمک کند.

در طول بازی چندین بار با آندو درگیر های سفت و سختی داشتی ؟

این درگیری ها داخل زمین بود و تمام شد و رفت . من همیشه به آندو احترام می گذارم . او در این بازی یار رودر روی من بود و باید درگیر می شدم.

چرا این بازی موقعیت بسیاری نداشت ؟

گفتم که جنگ وسط زمین بود و به همین سبب بیشتر بازی فیزیکی شد . این بازی تمام شد و به تاریخ پیوست دیگر نباید در موردش صحبت کرد .

روند پرسپولیس بعد از این دربی را چطور می بینی ؟

ما راه خودمان را می رویم و هدف خودمان را داریم . درست است که نتیجه دربی بیشتر از سه امتیاز برای دوتیم و تماشاگران ارزش دارد اما دیگر تمام شد و باید گسترش فولاد را ببریم.

حرف آخر ؟

برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم .چون نماینده ایران است. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.