رفسنجانی:‌ شعارم را الان نمی‌گویم+تکمیلی

۲۱اردیبهشت،

اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: شعارم را الان نمی‌گویم.

اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: شعارم را الان نمی‌گویم.

اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور وزارت کشور گفت که شعارم را الان نمی‌گویم.

واکنش احمدی نژاد به نامزدی هاشمی رفسنجانی

احمدی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد ورود هاشمی به انتخابات چیست، گفت: همه وارد شوند، مشکلی ندارد، همه باید بیایند.‬

‫‫‫

محمود احمدی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد ورود هاشمی به انتخابات چیست، گفت: همه وارد شوند،مشکلی ندارد، همه باید بیایند.‬

وی افزود: به نظرم رقابت خوبی شکل بگیرد و حماسه سیاسی محقق شود.‬

‫احمدی نژاد در خصوص حضور اعضای دولت برای ثبت نام در انتخابات، اظهار داشت: من از دولت اینجا هستم. کسی از طرف دولت نیست.

روحانی احتمالا به نفع هاشمی کنار می رود

مسئول روابط عمومی ستاد حسن روحانی با اشاره به روند تایید صلاحیت ها از احتمال کناره گیری روحانی به نفع هاشمی خبر داد.

بابک دربیکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: منطقی این است که تا زمان اعلام تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان صبر کنیم اما با حضور هاشمی با توجه به اینکه یک وزنه به شمار می رود طبیعی است که نه تنها روحانی که اصولگرایان میانه و حتی سنتی و اصلاح طلبان به نفع ایشان کنا بروند.

وی اظهار کرد: با آمدن هاشمی آرایش انتخاباتی تغییر کرده است و طبیعی است انتخابات دو قطبی شود و اصولگرایان نیز با یک نامزد حضور پیدا کنند.

آمده‌ام خدمت کنم/مردم حق دارند انتخابم کنند یا نه

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: آمده‌ام خدمت کنم و مردم هم حق دارند من را انتخاب کنند یا نکنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در ستاد انتخابات کشور، با اشاره به ثبت‌نام خود، در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام خدمت کنم و این مردم می باشند حق دارند که من را انتخاب کنند یا نه.

اعلام انصراف ۳ کاندیدا در دیدار قریب‌الوقوع با رفسنجانی

در پی ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، شنیده شده ۳ تن از داوطلبان ریاست جمهوری قصد دارند در دیداری با وی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی، محمد شریعتمداری و محمدرضا عارف از جمله چهره‌های اصلاح‌طلب می باشند که در روزهای اخیر برای نامزدی در انتخابات یازدهم ثبت‌نام کردند.

این اشخاص قبل و بعد از اعلام کاندیداتوری گفته بودند که در صورت ورود هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات، به نفع وی از نامزدی انصراف می دهند.

شنیده شده این سه تن با یکدیگر توافق کرده‌اند ظرف روزهای آتی در دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری، حمایت خود از هاشمی را اعلام کنند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.