رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا/ لیست ۱۶ نفره “بچیروویچ” اعلام شد

۱۱ام بهمن ،

885.jpg

فدراسیون بسکتبال اسامی ۱۶ بازیکن را برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون بسکتبال؛ با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی غرب آسیا که به میزبانی تهران و در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد، سازمان تیم‌های ملی از ۱۶ بازیکن برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی دعوت کرد تا از روز شنبه ۱۴ بهمن ماه در این اردو شرکت کنند.

صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، امیر صدیقی (مهرام تهران)، حامد آفاق، حامد سهراب نژاد، روزبه ارغوان و بهنام یخچالی (پتروشیمی بندر امام (ره)) ، آرن داودی (همیاری زنجان)، اوشین ساهاکیان، جواد داوری و اصغر کار‌دوست (فولاد ماهان سپاهان)، محمد جمشیدی، وحید دلیر زهان و صالح فروتن (دانشگاه آزاد)، یونس لاله‌زاده (صنایع پتروشیمی ماهشهر) و محمد یوسف‌وند (بندر کنگ)، ۱۶ بازیکنی می باشند که برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ، باید در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه خود را به مسئولان تیم ملی معرفی نمایند.

مسابقات قهرمانی غرب آسیا از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ بهمن ماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. سه تیم برتر این تورنمنت جواز حضور در مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند نمود.

تیم ملی بسکتبال ایران با قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا در شهریور ماه قبل بصورت مستقیم برای مسابقات سال آینده جام ملتهای آسیا برگزیده شده است و نتیجه این مسابقات در سرنوشت تیم ملی تاثیری نخواهد داشت.

گفتنی است پیش از این خبرگزاری ایسنا اسامی ۱۲ بسکتبالیستی که به احتمال فراوان در لیست نهایی “مهمد بچیروویچ” برای رقابت‌های غرب آسیا وجود داشت را اعلام کرده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.