رنگ بهانه تازه گران فروشی گوشی‌ها!

۰۱ تیرماه ۱۳،

بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار تلفن همراه گوشی‌های گران قیمت با رنگ بندی متنوع با قیمت بالاتر از نرخ معمول در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.
به گزارش موبنا، ‌در حال حاضر گوشی آی‌فون، گلکسی اس ۴ و Xperia Z سونی با کمبود بعضی از رنگ‌ها در بازار مواجه شده و درصورت درخواست رنگ خاصی توسط مشتریان با قیمت بالاتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
هم اکنون نسخه مشکی گوشی ۴Galaxy S سامسونگ قیمتی برابر دو میلیون و ۴۰هزار تومان دارد، در حالی که رنگ سفید آن ۵۰ هزار تومان گران‌تر در اختیار کاربران این کالای ارتباطی و دیجیتالی قرار می‌گیرد.
همچنین گوشی Xperia Z سونی هم فقط در رنگ بنفش موجود است و یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان قیمت دارد و اگر مشتریان رنگ‌های دیگر این گوشی را بخواهند با قیمت بالاتری در اختیارشان قرار می‌گیرد.
همچنین گوشی Xperia AcroS سونی که این روزها در بازار کمیاب شد، نسخه سفید رنگ آن با قیمت یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد و نسخه مشکی رنگ آن با اختلاف ۸۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.
در همین حال گوشی آی فون ۵ طلایی رنگ نیز با قیمت بالای سه میلیون تومانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این در حالی است که رنگ سفید این مدل نیز با اختلاف قیمت ۳۰ هزار تومانی نسبت به رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
بازار تلفن همراه سال‌هاست که به سبب فقدان نهاد متولی شاهد مشکلاتی از این دست بوده و همواره به دلایل مختلف شاهد گرانی‌های بی سبب در این بازار هستیم.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.