روبرو شدن دایی با پرسپولیسی‌ها

۳۰م دیماه ،

ممتازنیوز: تیم فوتبال راه آهن در یک بازی دوستانه موفق شد تیم نفت تهران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه راه آهن، این بازی امروز در زمین خیریه عمل برگزار شد و بازیکنانی در ترکیب دو تیم به میدان رفتند که در بازی هفته بیست و دوم تیمشان بازی نکرده بودند یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته بودند. تیم راه آهن در این بازی دوستانه موفق شد با گلهای مجتبی شیری و جهانگیر عسگری حریف خود را شکست دهد.

تیم راه آهن بعد از پیروزی روز جمعه مقابل آلومینیوم هرمزگان و برگزاری بازی دوستانه با نفت، روز یکشنبه استراحت می کند و تمرینات خود را برای بازی با فولاد اهواز از روز دوشنبه از سر می گیرد. بازی با فولاد از هفته بیست و سوم لیگ برتر، روز جمعه ۶ بهمن ماه در شهر اهواز برگزار می گردد که از حساسیت بالایی برخوردار است.

روبرو شدن دایی با شاگردان سابقش

با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تیم راه آهن در زمین خیریه عمل تمرین داشت، بسیاری از بازیکنان این تیم با علی دایی روبرو شده و با خوش و بش و احوالپرسی کردند. پیش از همه وینکو بگوویچ دستیار یحیی گل محمدی که زمانی سرمربی پرسپولیس بود با دایی روبرو شد و با هم احوالپرسی و شوخی کردند. بعد از وینکو تعدادی از بازیکنان که سابقه همکاری با دایی در پرسپولیس و تیم ملی را داشتند و کمی زودتر از بقیه به ورزشگاه خیریه عمل آمده بودند، با دایی روبوسی و احوالپرسی کردند که صحنه های جالبی را در این ورزشگاه رقم زد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.