روحانی: از تشکیل ائتلاف ۱+۲ به پیشنهاد هاشمی خبر ندارم

۳۱فروردین۱۳،

حسن روحانی در رابطه با کثرت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: کثرت در هر امری در صورتی که بتواند افکار بخش بزرگی از جامعه را نمایندگی کند، خوب است وگرنه خاصیتی ندارد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور یاسر و فاطمه هاشمی در جلسه اعلام کاندیداتوری خود و این‌که آیا با هاشمی رفسنجانی جهت کاندیداتوری رایزنی داشته است،گفت: در این باره امروز در روزنامه شرق توضیحات کامل داده شده است.

وی در جواب این سوال که آیا شما با آقای خاتمی جلسه‌ای داشته‌اید نیز تصریح کرد: من با همه بزرگان اصلاح‌طلب و اصولگرا جلسه داشتم و در این جلسات پیرامون مباحث انتخاباتی، موضوعات سیاسی و اجتماعی بحث شده است.

روحانی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ایده آقای هاشمی مبنی بر شکل‌گیری ائتلاف ۱+۲ با حضور شما، آقایان خاتمی، جهانگیری چیست، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و کسی با من صحبت نکرده است.

وی همچنین در رابطه با تعدد کاندیداها در انتخابات این دوره ریاست جمهوری گفت: فکر نمی‌کنم تعدد تا این حد تا مراحل پایانی باقی بماند؛ چراکه در سال‌های قبل نیز شاهد این موارد بوده‌ایم و از طرفی تعدادی از کاندیداها در ائتلاف می باشند و در نهایت یک نفر از آنها اعلام نهایی می‌شود.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حضور آقای خاتمی و هاشمی به حضور خود ادامه می‌دهید، گفت: من بارها گفته‌ام قبل از اینکه اعلام حضور کنم با آقایان هاشمی و خاتمی صحبت کرده‌ام و آنها گفته‌اند که کاندیدا نمی‌شوند.

روحانی همچنین در جواب سوالی مبنی بر این‌که اگر اصلاح‌طلبان بر روی شما به اجماع برسند، چه واکنشی خواهید داشت و آیا در این راستا رایزنی کرده‌اید، تصریح کرد: ممکن است عده‌ای رایزنی کرده باشند و من به هرجناح و گروهی که از من حمایت کند، می‌گویم متشکرم.

/۲۷۷۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.