رونالدو: پرتغال می تواند به فینال راه یابد

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال اعتقاد دارد این تیم در دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها مقابل اسپانیا هیچ فشاری را تحمل نمی‌کند و می‌خواهد به فینال مسابقات راه یابد.

تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد با گلزنی کریستیانو رونالدو مقابل جمهوری چک پیروز شود و در مرحله نیمه نهایی حریف اسپانیا قهرمان اروپا و جهان شود.

کریستیانو رونالدو با مهم خواندن این دیدار، اعتقاد دارد که آن‌ها شانس بالایی برای پیروزی دارند و می‌توانند در بازی مقابل ماتادورها موفق عمل کنند و راهی فینال چهاردهمین دوره جام ملت‌های اروپا شوند.

مهاجم رئال مادرید در این‌باره اظهار داشت: فشاری که بر روی اسپانیا وجود دارد خیلی زیاد است. آن‌ها قهرمان جهان هستند و هواداران فوتبال توقع بالایی از پیروزی این تیم دارند. اما در مقابل ما تا این مرحله هم خوب کار کرده‌ایم و قطعا توقع کمتری از ما برای رسیدن به فینال می‌رود.

وی افزود: این عامل باعث می‌شود شاگردان دل‌بوسکه فشار زیادی را متحمل شوند و طبیعتا روی عملکرد آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

روز گذشته اخباری از درگیری و زد و خورد در اردوی پرتغال به وجود آمد که در نشریات این کشور سر و صدای زیادی را ایجاد کرد، اما با این حال، رونالدو اعتقاد دارد در تیم ملی کشورش اتحاد بزرگی وجود دارد.

ستاره رئال مادرید ادامه داد: ما از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و کاملا پیشرفت در بازی‌های ما دیده می‌شود. اتحاد بزرگی میان بازیکنان شکل گرفته و می‌خواهیم در دیدار مقابل اسپانیا پیروز شویم. چرا که نه! پرتغال توانایی رسیدن به فینال را دارد.

دیدار دو تیم پرتغال و اسپانیا چهارشنبه شب ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه دونتسک اوکراین برگزار می‌شود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۴۷ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رونالدو, فینال, پرتغال, پرتغال توانایی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.