رویکرد “آبی آسمانی” تغییر کرد

رویکرد “آبی آسمانی” با پرداخت به جایگاه خدا در زندگی افراد تغییر کرد.

رضا درویش نوری،تهیه‌کننده “آبی آسمانی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:”آبی آسمانی” مستند ترکیبی بوده که بیشتر قسمت‌های آن به صورت تولیدی و در استودیو ضبط شده است.
وی با اشاره به رویکرد جدید‌”آبی آسمانی” اظهار داشت:امثال مخاطبان شاهد بخش‌های معارفی- اجتماعی هستند و “آبی آسمانی” میزبان قصه زندگی افراد می‌شود.
وی افزود:دراین برنامه ضمن معرفی کاراکترها و خصوصیات زندگی میهمانان برنامه،جایگاه خداوند در زندگی مخاطبان مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد:با توجه به سوالاتی که از میهمانان می‌شود،دکور برنامه تغییر می‌کند که این اتفاق برای اولین بار در برنامه های تلویزیونی خواهد افتاد.
درویش نوری با اشاره به میهمانانی که به “آبی آسمانی” دعوت می‌شوند،ادامه داد:میهمانان “آبی آسمانی” از تمامی اقشار جامعه هستند و ما با توجه به ساختار ترکیبی برنامه، ویژگی‌های برتر آنها را تعریف می‌کنیم.
درویش نوری بااشاره به حضور مجری پیشکسوت سیما در این برنامه گفت:”علیرضا غفاری” در بخش‌هایی که میهمانان در داخل استودیو هستند؛به گفتگو با آنها می‌پردازد و در زمان پخش بخش‌هایی از زندگی آنان،سوالات ویژه‌ای را مطرح می‌کند.
وی ادامه داد :در این برنامه مستند زندگی افراد به نمایش درخواهد آمد و این برنامه ۳۰ روز میهمان خانه‌ها مردم عزیزمان می‌شود.
گفتنی است؛”آبی‌آسمان” به کارگردانی حسن صدخسروی،رضا درویش نوری تهیه‌کننده،میترا نیکفر نویسنده و علیرضا غفاری اجرای این برنامه را برعهده دارند.
شایان ذکر است؛”آبی‌آسمانی” به مدت ۳۰ روز با مدت زمان ۴۰ دقیقه از ساعات ۱۷:۵۰ تا ۱۸:۳۰ از روز اول ماه مبارک رمضان میزبان مخاطبان و خانواده‌های آنان می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.