رویانیان:می‌دانید آشتی ملی یعنی چه؟

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در خبر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس گفت: آقایان، می‌دانید آشتی ملی یعنی چه؟

به گزارش تفسیری مشرق، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، پس از شرکت در مراسمی با نام آشتی ملی، اظهار داشت: به نظر من در فوتبال ما هیچکس با کس دیگری قهر نمی باش که بخواهد آشتی کند. امروز دیداری بین بعضی از ورزشی‌ها اتفاق افتاد که متاسفانه نام آن را آشتی‌ کنان ملی گذاشته بودند.

وی افزود: به نظر من آقایانی که این جشن را برگزار نمودند، هرگز نباید با این نام دست به این کار می‌زدند چون بزرگتر از آنان نیز در این فوتبال داریم. پیش از حضور در این مراسم به هدایتی گفتم حرفی از آشتی ملی نیاورید چون شان کلمه ملی بسیار بالاست.

رویانیان ادامه داد:‌ انتقاد و نقد در فوتبال وجود دارد و باید وجود داشته باشد. به طور مثال دوست دارید عادل فردوسی‌پور را بیاورید در کنار چند فوتبالی قرار دهید تا او نیز در برنامه خود فقط گل و بلبل بگوید؟ مگر می‌شود؟

وی خاطرنشان نمود: امکان ندارد نقد و انتقاد در این فوتبال وجود نداشته باشد. اصلا حرف من این است شما که می‌گوئید آشتی ملی می‌فهمید چه حرفی را می‌زنید؟ مگر همه با هم قهر ملی می باشند تا آشتی ملی نمایند؟ ما همه باید بدانیم نوکر ملت و مردم ایران هستیم. از بازیکن گرفته تا مدیرعامل. اما اختلاف نظر برای رسیدن به یک جمع‌بندی واحد وجود دارد. این بد نمی باش اما قهر ملی نه. هرگز.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید نمود: به نظر من قهر برای بچه‌های مدرسه‌ای است که بعد از ۲ روز با همدیگر آشتی می‌کنند. من به هدایتی گفتم روز عید برای امیرالمؤمنین مراسم برگزار نمایید تا دوستان همدیگر را ببینند نه اینکه با نام ملی کاری انجام شود. به نظر من بزرگتر‌های بسیاری در این فوتبال وجود دارند که از نظرات آنها در این زمینه استفاده شود.

رویانیان در پایان در خصوص اظهارات کی‌روش در آستانه بازی با پیکان بر علیه ژوزه نیز گفت: آقای کی‌روش می‌داند که در قبال باشگاه پرسپولیس کار بدی انجام داد. به نظرم فدراسیون باید با مدیریت خود جلوی ایشان را می‌گرفت. ۵ بار است که کی‌روش در مسایل داخلی پرسپولیس دخالت نموده اما با توجه به اینکه ما ایرانی‌ها مهما‌ن نوازیم و ایشان سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است، باز هم حرمت ایشان را نگه می‌داریم و از صمیم قلب امیدواریم تیم ملی کشورمان با درخشش کلیه بازیکنان، امتیاز شیرینی را مقابل ازبکستان بگیرد تا راه ما برای صعود به جام جهانی هموارتر شود و مردم هم از این برد و صعود لذت ببرند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.