رژیم مغز و تصاویر آخرین شاهکار استیوجابز/ قیمت اتصال iبه اینترنت ملی

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

فهرست ۱۶ نابغه با ضریب هوشی بالا انتشار یافت

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته ای که گذشت فهرستی از باهوش ترین افرادی انتشار یافت که نمره ای بالاتر از ۱۶۰ دارند و نابغه محسوب می شوند.

نمره میانگین آزمون ضریب هوشی، ۱۰۰ است. ضریب هوشی اغلب افراد بین ۸۵ تا ۱۱۴ است. هر نمره ای بالاتر از ۱۴۰، ضریب هوشی بالا تلقی می گردد و نمره ای بالاتر از ۱۶۰ یک ضریب هوشی نابغه خواهد بود که در این فهرست ۱۶ نفره،  با ضریب هوشی بالاتر از ۱۶۰، دکتر اوانگلویس کاتسیولیس از کشور یونان با ضریب هوشی ۱۹۸ باهوش ترین فرد جهان است که یک روانپزشک ۳۶ ساله است که در فلسفه، تحقیقات فناوری پزشکی و داروسازی روانپزشکی نیز تحصیل نموده است.

قیمت اتصال iبه اینترنت ملی اعلام شد

به گزارش مهر، معاون سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه سرویس اینترنت بین الملل در کشور ما سرویس گرانی است، گفت: اتصال iبه شبکه ملی اطلاعات از نظر iبها iبه مراتب iبهتر از شبکه اینترنت بین الملل است.

علی اصغر انصاری با بیان اینکه این امکان برای شرکتهای PAP و اپراتورها فراهم شده که با سرعت ۲مگابیت بر ثانیه در شبکه ملی اطلاعات iبه کاربران سرویس دهند، خاطرنشان نمود: هم اکنون در انتظار تعیین تعرفه این سرویس هستیم اما پیش بینی می‌شود که اتصال دو مگابیت بر ثانیه در شبکه ملی اطلاعات iبها ای برابر اتصال iبه شبکه اینترنت بین الملل با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه و حدود ۱۰ هزارتومان داشته باشد.

تصاویر آخرین شاهکار استیوجابز انتشار یافت

آخرین شاهکار استیوجابز یک قایق ۸۰ متری بود که برای طراحی یک شگفتی فناورانه در آبهای بین المللی روی آن کار می نمود اما هرگز شانس استفاده از آن را پیدا نکرد.

مدیرعامل شرکت اپل پیش از آنکه این کشتی iبه مراحل پایانی ساخت خود برسد دارفانی را وداع گفت اما کشتی ۸۰ متری استیوجابز که نام ” ونوس ” برای آن انتخاب شده توسط یک شرکت کشتی سازی هلندی تکمیل شد. این کشتی چشمگیر از آلومینیوم سبک ساخته شده و جابز از مهندس های ارشد اپل برای طراحی شیشه ای استفاده نموده که این امکان را فراهم نموده با ارتفاع سه متری در بدنه کشتی نصب شوند.

فهرستی از غذاهایی که ما را باهوشتر می‌کنند انتشار یافت

به گزارش مهر، در هفته ای که گذشت فهرستی از رژیم غذایی انتشار یافت که براساس نظریات کارشناسان و محققان غذایی هایی که ما را باهوشتر می نمایند را اعلام نموده است. از آنجایی که غذایی که مصرف می کنیم تأثیر مستقیمی روی عملکرد مغز دارد، بنابراین با انتخاب مواد غذایی صحیح می توان قدرت مغز را افزایش داد، حافظه را تقویت نمود و ذهن را جوان نگاه داشت.

در این فهرست از ماهی های چرب، برگهای سبز تیره، تخم مرغ، چای سبز و شکلات iبه سبب آنکه تاثیرات قابل توجهی در مغز دارند iبه عنوان “غذای مغز” نام برده شده است.

بنجامین باتن واقعی پیدا شد

در هفته ای که گذشت تصاویری از یک دختر بچه یکساله چینی انتشار یافت که iبه سبب وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر همانند یک زن ۸۰ ساله iبه نظر می رسد که این مورد نادر، بسیار شبیه “بنجامین باتن” شخصیت داستانی اسکات فیتزجرالد و فیلم سینمایی کارگردان آمریکایی دیوید فینچر است.

یوشین شیاولی از cutis laxa ( پوست شل) رنج می برد. شرایط نادری که در حقیقت اختلال بافت همبند است و پوست بیمار در این حالت غیر ارتجاعی می گردد و iبه لایه های شل تبدیل می گردد.صورت این دختر پر از چین و چروک است و پوست گونه هایش آویزان است. پوست بدن وی حتی شل تر از پوست صورتش است.

نخستین موتور جستجوی بومی راه اندازی شد

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز iبه کار اولین موتور جستجوی بومی iبه صورت آزمایشی خبر داد و گفت: موتورهای جستجوی بومی دیگری نیز در مرحله تولید می باشند.

رضا تقی پور گفت: موتور جستجوی “پارسی جو” هم اکنون iبه صورت آزمایشی راه اندازی شده است و هر روز رو iبه تکمیل شدن می رود. اما پروژه های موتور جستجوی دیگری نیز در مرحله تولید است و مقدمات آن iبه سریعی آماده می گردد که وزارت ارتباطات از این پروژه های بومی و حجیم نیز حمایت لازم را iبه عمل می آورد.

گوشی های تلفن اینترنتی تصویری در کشور ساخته شد

در آخرین روزهای این هفته نیز، رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه تحقیقات ICT از ساخت نمونه مهندسی پایانه تلفنی مبتنی بر IP تا پایان iبهمن خبر داد و iبه مهر گفت: با اجرای این پروژه، گوشیهای تلفن اینترنتی که امکان مکالمه صوتی و تصویری را فراهم می‌کند بومی می‌شود.

صادق عباسی شاهکوه گفت: گوشی تلفن اینترنتی با هدف بومی سازی ساخت تلفن صوتی و تصویری در لایه های سخت افزاری و نرم افزاری مستقل، در حال انجام است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.