رییس سازمان لیگ تکواندو: هیچ کس iبه سریع آغاز شدن لیگ اعتراض نداشته است!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در حالی که عنوان می‌شود چند سرمربی لیگ برتر تکواندو iبه برگزاری لیگ از ۱۳ آبان و تعطیلی آن iبه خاطر مسابقات جام جهانی اعتراض داشتند و خواستار تعویق آغاز لیگ شده‌اند، رییس سازمان لیگ تکواندو، گفت: چنین خواسته‌ای iبه هیچ وجه مطرح نبود و همه چیز طبق برنامه اجرا خواهد شد.

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ یک از مربیان ، سرپرستان و یا مسئولان تیم‌های حاضر در لیگ برتر اعتراضی نسبت iبه برگزاری لیگ نداشته و چه کتبی و یا چه iبه صورت تلفنی و شفاهی چنین چیزی را نگفته‌اند، iبه همین سبب این حرف شما برایم قابل توجه است.

وی با اشاره iبه این که لیگ برتر تکواندو و طبق برنامه همزمان با عید غدیر خم برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات لیگ یک هفته‌ برگزار می‌شود و بعد از آن تعطیل می‌شود تا تیم ملی iبه مسابقات جام جهانی برود. هفته‌ دوم لیگ هم ۱۳ آذر و بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد.

رییس سازمان لیگ تکواندو، با تاکید بر این که امکان تغییر در وقت برگزاری لیگ وجود ندارد، یادآور شد: باز هم تاکید می‌کنم که هیچ یک از تیم‌ها و یا اعضای باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر نسبت iبه برگزاری لیگ در این وقت و یا نحوه برگزاری و تعطیلی آن iبه خاطر مسابقات جام جهانی هیچ گونه اعتراضی نداشتند و اکنون هم امکان تغییر این وقت وجود ندارد.

وی ادامه داد: این گفته شما قابل توجه است iبه خاطر این که حتی همین تیم‌ها که الان می گویید نسبت iبه برگزاری لیگ سریعتر از وقتی که فدراسیون اعلام نموده تاکید داشتند و حالا چطور شده که نسبت iبه وقت آن اعتراض دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.