زائران اتوبوس واژگون شده در شیراز، هرمزگانی بودند/ مرگ ۲۰ مسافر/ اسامی کشته شدگان

دراین باره سرهنگ رضا سلبی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور به ایسنا گفت: در ساعت ۳:۳۵ بامداد امروز، یک دستگاه اتوبوس ولوو که حامل زائران کربلا به مقصد بندرعباس بود، در ۴۵ کیلومتری شیراز، ۴ کیلومتر بعد از پلیس‌راه شیراز واژگون و سبب مرگ ۲۰ تن در دم و جراحت ۲۳ تن دیگر شد.

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی حامل ۴۴ مسافر بود، خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه کارشناسان بیانگر این است که راننده این اتوبوس به دلیل ناآشنایی با جاده در سراشیبی، سرعت مطمئنه را رعایت نکرده و دچار حادثه شد.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بنا بر اظهارات شاهدان عینی حال عمومی سه تن از زائران نیز نامساعد گزارش شده است.

سلبی اضافه کرد: زائران این اتوبوس روز سوم شهریور ماه عازم کربلا شده بودند و پس از بازگشت از مرز شلمچه، در مسیر بندرعباس دچار این حادثه شدند.

زائران کشته شده در سانحه واژگونی اتوبوس هرمزگانی بودند
همپنین بنیامین شکوه‌فر، مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت دراین باره به فارس گفت: زائرانی که صبح امروز در جاده کازرون-شیراز دچار حادثه شدند از کربلا به سمت استان هرمزگان در راه برگشت بودند که بعد از نماز صبح اتوبوس آنها واژگون شد که طبق آماری که به دست ما رسیده ۲۴ نفر کشته شدند. این زائران مربوط به استان هرمزگان بودند.

به گفته او اتوبوس این زائران، اتوبوس جدیدی بوده و راننده این اتوبوس نیز از رانندگان نام آشنای منطقه حساب می‌شده است.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.