زلاتان: امیدوارم اینیستا برنده توپ طلا شود

۲۸م آذر ،

  زلاتان ایبراهیموویچ عنوان کرد که آندرس اینیستا اولین انتخاب وی برای توپ طلا خواهد بود. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و کاپیتان تیم ملی سوئد بر این باور است که لیونل مسی برای کسب این جایزه شانس بیشتری نسبت به سایرین دارد.

 به گزارش فارس، ایبراهیموویچ اظهار داشت: من به اینیستا رأی دادم زیرا او در لهستان و اوکراین قهرمان اروپا شد و بهترین بازیکن این مسابقات نام گرفت. او همچنین سال فوق‌العاده‌ای را با بارسلونا پشت سر گذاشت. امیدوارم که این جایزه به او برسد.

وی ادامه داد: باید به یاد داشته باشید که مسی حتی اگر بهترین بازیکن جهان باشد، تمام آن گل‌ها را به تنهایی به ثمر نرسانده است. مسی یک بازیکن پلی‌استیشنی است و کسی که این را نمی‌داند، چیزی دربارهٔ فوتبال نمی‌داند. از نظر من او بخت اول کسب این جایزه است، هرچند من دوست دارم اینیستا برنده توپ طلا شود.

مهاجم سن‌ ژرمن خاطرنشان کرد: معیار کسب توپ طلا بسیار متفاوت است؛ به این بستگی دارد که چگونه به آن نگاه کنید. چه کاری باید انجام دهید تا آن را به دست آورید؟ فاتح لیگ قهرمانان شوید؟ بسیار خوب نام یکی از بازیکنان چلسی هم در این فهرست دیده نمی‌شود. اینیستا قهرمان اروپا شده و کریستیانو قهرمان لالیگا شده است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.