زمان نهایی برای تعیین کاندیدا از میان ائتلاف سه گانه مشخص نیست

۲۱فروردین۱۳،

علی اکبر ولایتی گفت: این امکان وجود دارد که اعضای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند، البته به طور قطع مشخص نیست و زمان آن هم برای تعیین نفر برگزیده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تعیین زمان مشخص برای انتخاب نفر برگزیده از میان اشخاص در ائتلاف سه گانه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: تعیین زمان برای این مسئله هنوز زود است و به نظر می‌رسد که در کوتاه مدت نباشد و بتوانیم در زمان انتخابات اعلام کنیم.

وی افزود: این امکان وجود دارد که اعضای ائتلاف سه گانه هرکدام برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که البته این مسئله را هنوز قطعی نکرده‌ایم.

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری افزود: باید از تمامی امکانات و شرایط برای تبلیغ به نفع ائتلاف استفاده کنیم، چرا که اگر یک یا دو نفر در یک جهت واحد با یکدیگر هماهنگ باشند و تبلیغ کنند، قطعا آثار مثبت بیشتری از خود بجای می‌گذارد.

وی تصریح کرد: باید از فرصت‌ها برای تبلیغ در راستای اهدافی که به مصلحت جمهوری اسلامی ایران است، تلاش کنیم و اینکه تشکیل دولت آینده توسط اصولگرایان باشد این را اضافه کنم که اعلام زودرس به مصلحت نیست.

ولایتی افزود: کابینه آینده ما متشکل از یک کابینه‌ای است که دارای ویژگی‌های علمی، تجربی و تعهد است تشکیل می‌شود و در این صورت مسائل مهم را به نفع منافع ملی حل و فصل می‌کنیم تا شاهد پیشرفت کشور به سمت چشم انداز ۲۰ ساله باشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان با اشاره به میزان واقعیت نظرسنجی‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در نظر سنجی‌ها باید یک ساز و کار مناسب و علمی را درنظر بگیریم و در ائتلاف سه گانه باید این مسئله را مدنظر قرار دهیم که چه نوع نظرسنجی علمی تر خواهد بود و سپس بر سر آن توافق خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.