زنان آلمانی در اداره پلیس به ندرت در پستهای مدیریتی دیده می شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ازهر چهار نفر شاغل در اداره پلیس آلمان یک نفر زن است، با وجود این زنها در پستهای مدیریتی از مرد ها موفقتر می باشند .این موضوع را آمار وزارت کشور آلمان ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، زنان در اداره پلیس با حضور به موقع سمتهای بالاتری را دریافت می کنند. گرچه از حدود ۲۵ سال پیش زنان می توانستند در سمتهای بالا تری استخدام شوند.فقط ۱٫۸درصد از زنان در پستهای مدیریتی می باشند.
 در حال حاضر آمار زنان شاغل در شهرهای آلمانی در ده سال قبل دو برابر شده است.سهم زنان قبلا” ۰٫۹ درصد و در حال حاضر ۱٫۸ درصد می باشد.
این درصد ها بیانگر حقیقتی نامطلوب است. در مجموع سهم زنان در سمتهای عالی به ۱٫۷ درصد، درپستهای برگزیده ۱۶٫۵ درصد و در شغلهای متوسط ۲۳٫۲ درصد می باشد.
 پلیس های زنی که حدودا”یک سوم نگهبانان پلیس را شامل می شوند،به طور متوسط در پستهای مدیریتی استخدام می شوند.اما این واقعیت هست؛که وزارت کشور آلمان اعلام کرد،مردان بیشتر از زنان شانس ارتقاء شغلی در پستهای مدیریتی دارند.
اما مهمتر از همه هنوز هم می گردد نتیجه گرفت،در حالیکه  زنان درنگهبانی زندان از سال ۱۹۸۷ مشغول بکارشده اند بیش از این تنها زنان در تحقیقات جنایی مشغول به کار بودند،که با مسایل خاص در ارتباط بودند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.