زنجان برای ایران خیر و برکت است

جام جم آنلاین: رئیس جمهور ظهر امروز در مراسم بهره برداری از ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان و افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه و راه زنجان – طارم، استان زنجان را دیار پایمردیها، رشادتها، ایمانهای مستحکم، اندیشه های نورانی، دلهای پاک و دستهای پر برکت دانست و اظهار داشت: استان زنجان و مردم این استان همواره برای انقلاب و ملت ایران خیر و برکت به همراه داشته اند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد با بیان اینکه تاریخ خاطره فداکاریها و مجاهدتهای مردم زنجان را در صدها سال صیانت از اندیشه و مکتب ناب پیامبر اسلام فراموش نخواهد کرد، گفت: مردم زنجان جزء اولین گروهی بودند که حقیقت ایمان را در چهره پیامبر اسلام دیدند و آن را پذیرفته و در مسیر اعتلای آن ایستادگی و مجاهدتهای فراوان کردند.

وی با بیان اینکه استان زنجان سرشار از نعمتها، زیباییها و برکات است، گفت: استان زنجان از سرزمینهای حاصلخیز، زمینهای پربرکت، منازل زیبا و معادن قوی و بالاتر از آن از بهترین مردم با صفا، صمیمی و دوست داشتنی برخوردار است.

دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم ساختن و آبادانی کشور در مسیر عزت و پیشرفت تصریح کرد: امروز ساختن ایران در حقیقت بالا بردن پرچم همه خوبی ها در عالم است و در این راستا هر کس با هر نگاهی اگر به دنبال توحید، عدالت، پاکی، صفا و نجات بشر است و برای وطن و آینده نسلهای متوالی، ارزش و اهمیتی قائل است، باید برای ساختن ایران تلاش کند.

وی عشق به وطن را از تجلیات عشق به خداوند دانست و خاطرنشان کرد: البته منظور از عشق به وطن آن علاقه ای نیست که ریشه در تعصبات دارد، بلکه منظور از این عشق، عشق به وطنی است که متعلق به ارزشهای اسلامی می باشد.

رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه همه امکانات برای ساختن ایران در کشور وجود دارد، اضافه کرد: باید با همدلی دست به دست یکدیگر داده و کشور را بسازیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: عده ای که به ظرفیت و توانایی ملت ایران در مسیر سازندگی اعتماد ندارند، دائماً در مسیر سازندگی کارشکنی و توطئه می کنند، اما ملت ایران بارها اثبات کرده که می تواند کارهای بزرگ را به بهترین شکل به سرانجام برساند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا پیش از دولت نهم صنعت برق ۱۰۵ سال در این کشور سابقه داشته است، اظهار داشت: در طی ۱۰۵ سال گذشته ۳۸ هزار و ۱۰۰ مگاوات ظرفیت تولید برق در کشور ایجاد شده و این در حالی است که طی کمتر از هشت سال گذشته، ۲۸ هزار ۷۴۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق در سراسر کشور اضافه شده است که این نشان دهنده ظرفیت و توان ملت ایران است که اگر تصمیم بگیرد کاری را انجام دهد آن را به خوبی به ثمر خواهد رساند.

احمدی‌نژاد با اشاره به این سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) که اگر علم در ثریا هم باشد شخصیتهایی از ایران به آن دست خواهند یافت، گفت: این سخن کنایه ای از توانایی، عظمت و کمالجویی ملت ایران است.

رییس‌جمهور با اشاره به جشن اتمام اجرای تعهدات استان زنجان در عرصه احداث مسکن مهر خاطرنشان کرد: زمانی که موضوع احداث مسکن مهر در دولت نهم مطرح شد، عده ای که خودشان دوستان انقلاب هستند، معتقد بودند که اجرای این طرح ممکن نسیت، اما تصمیم گرفته شد که این کار انجام شود و همه ارگانها و سازمانهای مربوط نیز دست به دست هم دادند تا این اقدام بزرگ در کشور به سرانجام برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.