زنم بد عنق است ،طلاق می خواهم

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست جدایی از یکدیگر را به قاضی ارائه کردند. مرد جوان که ۳۶ سال سن داشت با بیان این که همسرم فرد بسیار عصبانی و بداخلاقی است، خطاب به قاضی گفت: چهار سال از شروع زندگی‌مان می‌گذرد و در این مدت هیچ گاه احساس نکردم همسرم می‌تواند چهره مهربانی هم داشته باشد.

وی ادامه داد: همسرم بسیار جدی است. وقتی در منزل هستیم و من موضوعی خنده‌دار را برای او تعریف می‌کنم، نه تنها نمی‌خندد بلکه به رفتارم نیز ایراد می‌گیرد و می‌گوید این رفتارها از تو بعید است.

مرد جوان افزود: همسرم در باطن فرد مهربانی است اما در ظاهر عنق است و این موضوع باعث ناراحتی من می‌شود. هیچ‌گاه در مهمانی‌هایی که دوستانم برگزار می‌کنند شرکت نمی‌کند و دلیلش این است که از این گونه مهمانی‌ها خوشش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد فقط با خانواده‌اش که تنها در پدر و مادرش خلاصه می‌شود ارتباط داشته باشد.

وی با اشاره به اوایل ازدواج‌شان خاطرنشان کرد:‌ اوایل زمانی که متوجه رفتارهای عصبی همسرم شدم، فکر کردم با گذشت زمان رفتارش خوب می‌شود اما اینگونه نشد.

مرد جوان گفت: همسرم دقیقا نقطه مقابل من قرار دارد، من فردی بسیار منعطف و خنده رو هستم اما همسرم بسیار جدی است و من در این چهار سال همیشه سعی می‌کردم با او کنار بیایم تا شاید اخلاقش تغییر کند.

در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد که ۳۰ سال سن داشت، بیان کرد: همسرم حق دارد. من آنگونه که او می‌خواست نبودم، جدی بودن جزو اخلاقیات منفی من است و خودم کاملا بر آن آگاه هستم اما نمی‌توانستم آن را تغییر دهم.

وی افزود: همسرم بسیار خوشرو است، اما هیچ وقت زندگی را جدی نمی‌گیرد مثلا باید تا آخر هفته کرایه منزلمان را بپردازیم اما او عین خیالش نیست، وقتی از او می‌خواهم جدی‌تر باشد می‌‌گوید زندگی دو روز است نباید خیلی به خود سختی بدهم.

زن جوان مدعی شد: من و همسرم نمی‌توانیم در کنار هم زندگی کنیم و در این مدت تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا شاید بتوانیم آینده‌ای خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم اما به این نتیجه رسیدیم که جدایی بهترین راه حل است.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از این زوج خواست تا به مشاوره خانواده مراجعه کنند و اگر به نتیجه‌ای نرسیدند آخرین راه‌شان جدایی باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.