زنی پس از ۸ سال نازایی ۴ قلو به دنیا آورد

۲۹خردادماه،

زوج جوانی که پس از ۸ سال نازایی، ۴ قلوهایشان را در آغوش کشیدند شوک زده می باشند.
   
به گزارش ایران، پیش از ظهر ۲۷ خردادماه سال جاری، صدای گریه ۴ قلوها فضای اتاق عمل را پر کرد و لبخند شادی را بر چهره پزشک و پرستاران نشاند.
   
خدیجه ۸ سال بود که در تب و تاب بچه دار شدن می سوخت و همیشه آرزو می کرد برای بچه هایش مادری کند حتی اسفندماه سال ۹۰ یک ماه بیشتر نمانده بود که طعم مادرشدن را بچشد و دلبندش را در آغوش بگیرد که یک اشتباه پزشکی آرزویشان را برباد داد. این مادر ۲۸ ساله پس از گذراندن دوره های درمان نازایی بار دیگر توانست حس مادرشدن را تجربه کند. چه روزها که دلشوره داشت و ترس از دست دادن بچه هایش وی را به دلهره می انداخت اما این بار خدا به جای پس گرفتن یک نوزاد، ۴ فرشته آسمانی به دامان پرمهرش داد.

حمید محمودی پدر ۳۲ ساله که از به دنیا آمدن بچه هایش بسیار خوشحال است به خبرنگار شوک گفت: وقتی متوجه شدیم خدا بعد از ۸ سال به ما ۴ کوچولو هدیه کرده خیلی شوکه شدیم. بعد از سقط اجباری فرزند اولمان امیدمان را از دست داده بودیم ولی خدا درهای محبتش را به روی ما باز کرد و فرشته های آسمانی اش را به سوی ما فرستاد.
   
وی افزود: به دلیل وضعیت حال همسرم از شهر و دیارمان الیگودرز لرستان به خانه مادر زنم آمدیم که در اندیمشک است تا با کمک آن ها بتوانیم بچه هایمان را بزرگ کنیم.مرد جوان با لهجه شیرینش گفت: حکمت خدا را نمی دانم چیست؟ ولی مدتی است که از کار بیکار شده ام، یک شرکت نمایندگی باتری داشتم اما از وقتی بازار به صورت نقدینگی شد دیگر نتوانستم کارم را ادامه دهم ولی می دانم که قدم دختر و پسرهایم مبارک است و روزی شان را با خودشان آورده اند.

وی در پایان می گوید: حال همسر و بچه هایم مساعد است و در روزهای آینده از بیمارستان گنجویان دزفول مرخص می شوند. به نقل از حمیدی، قرار است این ۴ قلوها را به نام های محمدحسن، محمد حسام، ثنا و سما صدا بزنند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.