زوج هنری در ˝راز˝ بروجردی هم‌بازی شدند

۱۲م آذر ،

نویسنده و کارگردان نمایش ˝راز˝ از انجام تمرینات گروه برای حضور در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و ایفای نقش هنرمندانی چون حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی خبر داد.

اعظم بروجردی دربارهٔ اجرای نمایش “راز” در سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون و با توجه به انتخاب این اثر در مرحله اول انتخاب تمرینات گروه در حال پیگیری است و گروه نمایشی به صورت متمرکز در حال سپری کردن تمرینات می باشند.

نویسنده و کارگردان نمایش “راز” دربارهٔ عوامل گروه نمایش “راز” توضیح داد: در این نمایش حدیث فولاوند، رامبد شکرآبی، علی برجی، راحیل رستمیان و غلامرضا عربی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و آهنگسازی این نمایش را مانی جعفرزاده انجام داده و فاطمه زعفرانی طراح صحنه، افسانه قلی زاده طراح گریم و بابک محقق به عنوان مسوول جلوه های ویژه از دیگر همکارانی می باشند که گروه را برای اجرا همکاری می‌کنند.

بروجردی دربارهٔ داستان این اثر گفت: پنج دانشجوی مقطع دکترا برای نگارش پایان نامه مشترک خود تصمیم می گیرند به یک کلبه جنگلی در شمال کشور بروند که در آنجا چند قاتل به آنها حمله می کنند و حوادثی که در ادامه پیش می آید داستان این نمایش را شکل می دهد.

گفتنی است، نمایش “راز” در سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید کشن فلاح، بهمن ماه سال جاری به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اسد:

    چه حالی کرده و میکنه هر شب که میکنه اینو بدن سفید و بره روش و تا صبح تلمبه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.