زیباترین زن دنیا در سال ۱۹۳۴ +عکس

گردآوری توسط گروه خبرها ممتازنیوز

اگرچه اشاره کردن دقیق به یک چهره کامل و بی عیب و نقص از یک زن ایده آل بسیار سخت به نظر میرسد اما “سیلویا سیدنی” بازیگر سالهای دور هالیوود در سال ۱۹۳۴ به عنوان زیباترین زن با چهره ای افسانه ای و ایده آل معرفی شد.

در یک جلسه زیبایی شناسی در سال ۱۹۳۴ در کالیفرنیای جنوبی این زن زیبا و ستاره جذاب هالیوودی به سبب تقارن بی نقص چهره و شکل بیضی صورتش به عنوان زیباترین زن دنیا و چهره ایده آل زنان انتخاب شد.
طبق مقاله انتشار یافته در آن سال  استانداردهای موجود در چهره او سبب میشود که چهره وی از نظر علم زیبایی شناسی کاملا بی نقص باشد. برای مثال طول صورت او برابر با اندازه طول بینی وی و لب بالا و پایینش از نظر عرضی یکسان می باشند. همچنین فضای بین چشمهای او دقیقا به اندازه یک چشم و عرض صورتش بین گونه هایش برابر با اندازه طول یک بینی وی است.

طبق اظهارات این مقاله گونه های بیضی شکل این خانم هنرپیشه  سبب شد تا وی به عنوان چهره ایده آل و استاندارد انتخاب شود و همچنین کارشناسان زیبایی و آرایشگران از آن تاریخ این استاندارد را مبنا قرار داده و از آن برای گریم و زیبایی ستارگانی که میخواستند چهره جذابی اشته باشند استفاده کردند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.