زیبا کردن خانه با کمترین بها

۰۱م آذر ،

 بسیارزیبا کردن خانه با کمترین بها

دکوراسیون داحلی خانه ها برای تمامی بانوان و خانم های خانه دار مهم است آن ها همیشه به دنیال آن می باشند تا با کمترین بها تغییرات بزرگی را ایجاد کنند.

گاهی اوقات تغییرات چند جسم ساده در خانه می تواند در عوض شدن فضای کلی آن کمک بسزایی کند. شما می توانید با بهره گیری از چند نکته ساده با کمترین بها خانه ای بسیارزیبا و تازه داشته باشید.

پرده ها و کرکره ها

پنجره ها بخش مهمی از فضای موجود در اتاق را به خود اختصاص می دهند. باید توجه کرد که نقش اصلی پنجره در خانه منتقل کرد نور به داخل اتاقها و روش کردن فضای خانه ها است. در وقت انتخاب پرده نکته مهم جنس پرده نیست. بلکه مهم انتخاب پرده ای با رنگ مناسب است که حاوی تناسب با رنگ پنجره و دیوارهای اتاق باشد. در این صورت شما یک توازن مناسب بین رنگ های موجود در اتاق را دارید.

استفاده از فضاهای خالی

در بسیاری از اتاق ها و مکان های موجود در خانه فضاهای خالی بسیاری وجود دارد. مکان هایی مثل روی میز ها ، بر روی پیش خوان از جمله مکان هایی می باشند که معمولا فضای خالی بسیاری دارند. شما می توانید این فضاهای خالی را با انواع مجسمه های دست ساز ، شمع های ساخت شده در خانه یا سایر انواع وسایل دست ساز پر کنید.

رنگ آمیزی دیوارها

یک راه دیگر برای اضافه کردن یک حس خوب و بسیارزیبایی به منزل مسکونی شما استفاده از رنگ است. استفاده از رنگ این جا به معنی نقاشی کامل دیوارها نیست. بلکه شما می توانید با استفاده از اسپری و قلم های کوچک بخش های خاصی از دیوارهای اتاق را رنگ آمیزی کنید. در صورت استفاده از ترکیب رنگ صحیح شما در نهایت دیواری بسیارزیباتر و منظره ای آرامش بخش تر خواهید داشت.

تزئین مبلمان

امروزه انواع مبلمان در قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. اما این بسیار مهم نیست که شما حتما از انواع گران قیمت مبلمان را تهیه کنید. شما می توانید یک دست مبلمان ساده چوبی را با قیمتی مناسب تهیه کرده و با کمک خلاقیت و هنر دستی آن را تزیین کنید. این مبلمان می تواند برای سالها به شما و میهمانانتان سرویس بدهد.

کتاب و مجلات

اگر علاقمند به مطالعه و کتاب میباشید، می توانید از کتاب ها به عنوان عناصر بسیار قوی و تاثیر گذار برای کدوراسیون خانه خود کمک بگیرید. کتاب ها می توانند رنگ های متنوع و شادی را وارد دکوراسیون کنند. برای دکوراسیون سطوح میز کنسول و میز پذیرایی ، به طرز مبتکرانه ای از کتاب ها استفاده کنید و از این طریق بر ارتفاع بصری میزها بیافزایید.

منبع:مشرق

ممتازنیوز – دکوراسیون
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.