ساخت گجتی که ظرف ۱۰ ثانیه علائم حیاتی را اندازه می‌گیرد

۰۲خردادماه،

 

یک شرکت کالیفرنیایی، دستگاه پزشکی تولید کرده که می تواند ظرف چند ثانیه بیمار را اسکن کرده و تمام علائم حیاتی وی را اندازه گیری کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، گجت پزشکی اسکنادو اسکات می تواند نرخ ضربان قلب، دمای بدن، سطح اکسیژن خون، نرخ تنفس، فشار خون، استرس عاطفی و فشار بر قلب را اندازه گیری کند.
 
این دستگاه روی پیشانی کاربر قرار می گیرد و ظرف ۱۰ ثانیه، پس از آن که چندین حسگر و دوربین بیمار را اسکن کرد، اطلاعات را با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند وی ارسال می کند.
 
این دستگاه همچنین می تواند نتایج پیشین را ذخیره کرده تا بیمار بتوانند تغییراتی که در علائم حیاتی خود به وجود آمده را دنبال کند.
 
 
 
این شرکت اعلام کرده است که اسکات اطلاعات بدن شما را در دستانتان قرار می دهد، درست همان جایی قرار می دهد که به آن تعلق دارد. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با پزشکان و دیگران، بهره مندی از پیشنهاد های بهداشتی و سلامتی را به سطح تازهی می برد.
 
اپلیکیشن این دستگاه برای نسخه های مختلف اندروید و iOS اارئه شده و از بلوتوث نسخه ۴٫۰  پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را به سادگی با دوستان و پزشک خود به اشتراک بگذارند.
 
این دستگاه از یک آداپتور میکرو یو اس بی استفاده می کند که به یک پورت یواس بی وصل شده و شارژ شدن آن کمتر از یک ساعت طول می کشد. وقتی هربار استفاده می گردد، باطری آن یک هفته باقی می ماند.
 
اسکنادو اسکات در مرحله ساخت آزمایشی است اما سرمایه گذاریها امیدوارند که به سرعت توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تأیید شده تا بتوان آن را به مشتری عرضه کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.