سامانه انتخاب رشته مجازی از امشب ۱۳ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش

مهلت انتخاب رشته مجازین کنکور ۹۱ از سه‌شنبه ۱۷ مرداد تا ۲۳ مرداد ماه تعیین شده است که داوطلبان مجاز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی براساس اطلاعات آزمون سراسری سال ۹۰ تدوین شده و کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت علاقمندی می توانند قبل از انتخاب رشته اصلی با وارد کردن برخی از اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش، شانس قبولی خود را براساس انتخاب‌های داوطلبانی سال قبل مشاهده کرده و از آن در انتخاب رشته اصلی خود استفاده کنند.

 وی با بیان اینکه داوطلبان از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و دستگاههای خود پرداز بانک‌های ملی و صادرات و واریز مبلغ ۱۰۰ هزار ریال می‌توانند به این نرم افزار دسترسی داشته باشند، اظهار کرد: این نرم‌افزار شانس قبولی داوطلبان را در بیش از ۲۵۰ رشته اعلام می کند.

وی گفت: این نرم افزار از امشب  بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و فعال خواهد شد بنابراین داوطلبان علاقمندمی‌توانند با مراجعه به سایت از این نرم افزار استفاده کنند./ع


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.