سامانک مورد استقبال مشتریان بانک سامان قرار گرفت

سامانک مورد استقبال مشتریان بانک سامان قرار گرفت | چاپ |
سه شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۲۱:۵۷

بینا- مشتریان بانک سامان از همراه بانکِ سامان، محصول جدید این بانک استقبال خوبی کردند.
به‌گزارش بینا، همراه بانکِ سامان یکی از کاربردی‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک بانک سامان است که دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکان‌پ ذیر کرده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌است.
مشتریان بانک سامان برای استفاده از خدمات سامانک می‌توانند رمز دسترسی موردنیاز را از باجه‌های بانکداری الکترونیک مستقر در شعب این بانک دریافت کنند.
بر اساس این گزارش قابلیت نصب روی سیستم‌های اندروید‌، اپل و جاوا، انجام عملیات بانکی روی کارت و سپرده مشتری، دسترسی سریع به خدمات بانکی، امنیت بالا با ورود  رمز در هر بار استفاده، انجام عملیات بانکی از طریق پیامک و اینترنت، پرداخت سریع قبوض ( از طریق بارکدخوان اندروید) از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌ها همراه بانک سامان است.
گفتنی است، اطلاع از موجودی لحظه‌ای ۵ سپرده‌گذاری کوتاه مدت یا حساب‌های قرض الحسنه جاری و پس‌ا نداز فعال و  کارت فعال مشتری در بانک سامان، دریافت اطلاعات سه گردش آخر حساب، انتقال وجه از کارت به دیگر کارت‌های سامان، انتقال وجه به حساب‌های دیگران در بانک سامان… از جمله خدمات بانکی است که می‌توان از طریق سامانک انجام داد.
لازم به ذکر است، برای استفاده از این خدمت، لازم است فایل مناسب برای گوشی همراه خود را از وب سایت بانک سامان به نشانی  www.sb24.com  دریافت کرده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و گذرواژه و نام کاربری خود را از یکی از شعب بانک دریافت کنید.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.