سامسونگ سهام Best Buy را بدست می آورد، مقام سامسونگ مدیرعامل اپل را کاپیتان کوک خواند

ممتازنیوز:

samsung-best-buy-630

به نظر می رسد که Best Buy دچار مشکل است، اما سامسونگ با پرداخت پول و داشتن اشتهای بسیار شدید برای بازار ایالات متحده می خواهد از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکند. بدست آوردن سهام بست بای توسط سامسونگ، نتیجه احتمالی ملاقات مدیران رده بالای این دو کمپانی در سئول می باشد.

البته سامسونگ قبلا بخش هایی با نام “Experience Shops” را در ۱۴۰۰ فروشگاه Best Buy ایجاد کرده بود و حال به نظر می رسد که سامسونگ بدنبال کسب سهام این شرکت است تا با بدست آوردن این سهام از مزایای بسیار زیاد این فروشگاه معروف زنجیره ای نهایت بهره را ببرد و به رقابت با کمپانی های قدرتمندی چون آمازون و Ebay در این سطح بپردازد.

این کار سامسونگ را می توان اینگونه تفسیر کرد، “زدن دو پرنده با یک سنگ”. در ابتدا آنها می توانند در بازار ایالات متحده مکانی بسیار مناسب برای نمونه کارها و محصولات خود داشته باشند (همانند اپل استور)، ضمن اینکه می توانند این کار را با برندی انجام دهند که برای مصرف کننده امریکایی بسیار آشناست و در واقع نام Best Buy در امریکا مترادف نام محصولات لوازم مصرفی است. استفاده از فرصت هایی چون صف های معروف Black Friday و خرید در فصل تعطیلات را نیز به مزایای این کار اضافه کنید.

اما در پاسخ به رابطه این شرکت (سامسونگ) با اپل در حال حاضر، مقام سامسونگ (Lee Jae-yong) بدون هیچ توضیح اضافی اینگونه پاسخ داد:

تیم کوک به یک دلیل کاپیتان کوک نامیده می شود.

شاید این صحبت مقام سامسونگ نشان از آب شدن یخ رابطه بین این دو کمپانی باشد.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.