سامسونگ ناکس، محیطی امن در تلفن همراه

ممتازنیوز:

main-visual

نرم افزار ناکس سامسونگ در واقع محیطی است که با ایده جداسازی اطلاعات شخصی کاربر و اطلاعات محرمانه و بعضا مهم کاری و سازمانی کاربر ایجاد شده است. با نصب این برنامه برروی دستگاه به راحتی می توان از دستگاههای تلفن همراه کاربران در محیط کار و بدون ترس از درز اطلاعات محرمانه و مهم استفاده نمود. در ادامه با ویژگی های مختلف سامسونگ ناکس آشنا می شوید.

Samsung KNOX یک راه حل جامع برای تلفن های همراه در بخش بزینس می باشد. همراه با افزایش استفاده از اسمارت فون در بخش کسب و کار، Samsung KNOX پاسخی به نیازهای امنیتی بخش IT سازمان یا شرکت مورد نظر بدون تحت تاثیر قرار دادن حریم خصوصی کارکنان است.

امنیت پلتفرم

Samsung KNOX امنیت پلتفرم مورد نظر را با استفاده از یک استراتژی سه جانبه برای حفظ سیستم یعنی قابل برنامه ریزی بودن بوت امن، ARM TrustZone مبتنی بر ساختار اندازه گیری یکپارچه (TIMA) و یک هسته ساخته شده با SE برای کنترل های دستی اندروید را تامین می کند.

img_knox_01

برنامه ریزی بوت امن

بوت امن تضمین می کند که تنها نرم افزارهای مجاز و تاییدشده بتوانند برروی دستگاه اجرا شوند. بوت امن بخش اصلی از خط اول دفاعی در برابر حملات مخرب برروی دستگاهها همراه با Samsung KNOX می باشد.

ARM TrustZone مبتنی بر ساختار اندازه گیری یکپارچه (TIMA)

TIMA در یک فضای کاملا امن اجرا شده و نظارتی یکپارچه و مداوم بر هسته لینوکسی را فراهم می آورد. هنگامی که TIMA تشخیص دهد که یکپارچگی هسته یا بوت لودر نقض شده است، براساس روش و سیاستی خاص یک پاسخ مناسب در مقابل آن انجام میدهد. یکی از این پاسخ ها یا اعمال انجام شده، غیرفعال کردن هسته و پایین آوردن قدرت دستگاه می باشد.

پیشرفت های امنیتی برای اندروید

پیشرفت های امنیتی برای اندروید یک مکانیزم پیشرفته به منظور جدا کردن اطلاعات براساس محرمانه بودن و یکپارچگی مورد نیاز را فراهم می آورد. این قابلیت باعث جدا شدن اپلیکشن ها و داده ها در حوزه های مختلف می شود، پس تهدید به دستکاری و دور زدن مکانیزم های امنیتی اپلیکشن ها کاهش یافته و مقدار صدمات وارده توسط  برنامه های مخرب یا ناقض نیز به حداقل رسانده می شود.

امنیت اپلیکشن

در تامین امنیت پلتفرم، Samsung KNOX اپلیکشن ها و ملزومات امنیتی داده ها را تامین می نماید. ناکس امنیت داده ها را با جداسازی اپلیکشن ها و رمز گذاری اطلاعات انجام می دهد.

img_knox_02

Samsung KNOX™ Container

Samsung KNOX™ Container در واقع یک محیط امن و حفاظت شده در دستگاه موبایل می باشد که با استفاده از Home Screen، لانچر، اپلیکشن ها و ویدجت های خودش، اطلاعات و اپلیکشن های موجود در Container را از اپلیکشن های خارج از Container جدا می سازد. این یک راه حل بسیار قدرتمند و مطمئن برای جلوگیری از مشکل “درز داده ها” می باشد. این کار با استفاده از مدل BYOD انجام می شود.

سیستم فابل رمزگذاری شده

Samsung KNOX™ container از یک سیستم رمزگذاری مجزا برای داده ها و اپلیکشن های خارج از container استفاده می کند. این داده ها با استفاده از یک الگوریتم استاندارد رمزگذاری پیشرفته (Advanced Encryption Standard) یا AES همراه با یک کلید ۲۵۶-bit رمز گذاری می شوند.

شبکه خصوصی مجازی

Samsung KNOX™ container یک سرویس گیرنده VPN ارائه می کند که per-app VPN نامیده می شود.

img_knox_03

مدیریت دستگاه تلفن همراه

Samsung KNOX بخوبی با کنترل های مدیریتی و صنایع پیشرو امنیتی کار می کند.

Samsung KNOX برای سازمان

img_knox_04

Samsung KNOX برای مدیران IT

حفاظت جامع از درز اطلاعات سازمانی، دفاع در برابر تروجان ها و حملات مخرب.

Samsung KNOX برای کارکنان

با استفاده از این سیستم امنیتی می توان از موبایل های شخصی کارکنان در محیط کار و برای انجام کار نیز استفاده نمود.

Samsung KNOX برای همکاران و شرکاء

یک راه ساده تر برای ساخت اپلیکشن های موبایل درجه بندی شده سازمانی.

samsung

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.