سایپا به گلزنی داوران نیاز ندارد !

سایپا به گلزنی داوران نیاز ندارد !

فارس به نقل از سایت باشگاه سایپا نوشت: سعید تقی‌زاده سخنگوی باشگاه سایپا در جواب به مصاحبه حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: خواسته باشگاه سایپا این است که داوران دیدارهای این تیم دقیق‌تر به صحنه نگاه کنند تا حق به حقدار برسد. بازیکنان ما جوانانی لایق و شایسته هستند که از لحاظ فنی و اخلاقی تیمی متفاوت‌اند و عملکردی قابل قبول از خود ارایه می‌کنند. بی‌تردید سایپا نیازی به گلزنی داوران نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به صحبت‌های حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تاکید کرد: این مسئول فدراسیون فوتبال باید مطمئن باشد که تیم‌ها دغدغه‌های داوری را به سایر حواشی ناسالم فوتبال اضافه نخواهند کرد. داوری در ایران یکدست نیست و متاسفانه این عدم یکدستی تبعیض آمیز است و باشگاه سایپا با توجه به این مصاحبه تحریک کننده و غیر مسئولانه اعتراض کتبی خود را به سازمان لیگ اعلام می‌کند. وی در خصوص تصمیم داور دیدار فولاد اهواز و سایپا البرز در دقایق ۴۹ و ۷۰ این پیکار این سوال را مطرح کرد که در صحنه نخست بر چه اساسی خطای پنالتی اعلام می‌شود و در صحنه دوم داور چرا خطای مهاجم حریف را فقط با یک کارت زرد جریمه می‌کند؟

تقی زاده خاطرنشان کرد: باشگاه سایپا از مسئولین انتظار دارد به جای موضع گرفتن، راه حلی برای برطرف کردن این تناقضات حیرت انگیز در تصمیمات داوری ایران در صحنه های مشابه بیندیشد.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.