ستاره ای که نیکبخت نشد

 

 

ستاد منشور اخلاقی مطبق کدام قانون تصمیم گرفته است اورا برای خطایی که در خارج از فوتبال مرتکب شده است مجازات کند؟
گل: ستاد منشور اخلاقی مطبق کدام قانون تصمیم گرفته است اورا برای خطایی که در خارج از فوتبال مرتکب شده است مجازات کند؟

چپ پای بی نظیر گذشته ی نه چندان دور فوتبال ایران که روزگاری عکسش روی جلد تمام مجلات ورزشی و غیر ورزشی خونمایی می کرد و بلاژویچ او را بهترین در آسیا می دانست، سوگلی آن روزهای استقلال قلعه نویی که حتی کوچ کردنش به تیم رقیب هم باعث نشد قلعه نویی که تازه مربی تیم ملی شده بود را بر آن دارد تا حداقل در اردوی اول جایش بگذارد.

 حالا روبروی دوربین نود می ایستد و تقاضای بخشش دارد برای خطایی که بیرون از زمین فوتبال کرده است و گریبانش را در مستطیل سبز گرفته اند.

نیکبخت واحدی تاوان همه ی حاشیه های ناشی از جذابیت و ستاره بودن آن روزهایش را پرداخت کرده است… همینکه اکنون می توانست کاپیتان یکی از سرخابی های پایتخت باشد و دارد برای بازی در تیمی تازه به لیگ برتر آمده التماس می کند، همینکه حضور در تیم ملی را در سنی باخت که باید اوج فوتبالش می بود و مسیر پسرفت را با تمام سرعت طی کرد تا حضور در دسته ی یک فوتبال ایران برایش کافی ست.

 همین چهره ی شکسته و موهای سپید چهره اش نمایان می کند که سر ندانم کاری هایش چه تقاصی پس داده است  …حالا ستاد منشور اخلاقی مطبق کدام قانون  تصمیم گرفته است اورا برای خطایی که در خارج از فوتبال مرتکب شده است مجازات کند؟ او را از فوتبال دور بیاندازند که چه کسی منحرف نشود؟

ما هم انگار دیگر باورمان شده است او گناهی مرتکب شده است ، تقاضای بخشش می کنیم برای او به مناسبت عید… ما هم دیگر باورمان شده همیشه باید دستی بیرون از فوتبال باید باشد و بیاید برای فوتبال تصمیم بگیرد.

 


     

همکاری در فروش - دستگاه تب سنج دیجیتالی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.