ستاره برزیل، چلسی را ناامید کرد

اسکار امضای قرارداد با چلسی را به بعد از رقابت های المپیک ۲۰۱۲ موکول کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری دیلی میل هافبک جوان تیم ملی فوتبال برزیل با وجود اینکه انجام تست های پزشکی برای امضای قرارداد با چلسی را تأیید کرده است با این حال تصمیم گیری نهایی اش را به پایان رقابت های المپیک ۲۰۱۲ موکول کرده است.

این هافبک جوان از ابتدای فصل به شدت مورد توجه دی متئو بوده و چلسی برای به دست آوردن او تلاش های فراوانی را به انجام رسانده است اما وی اکنون اعلام کرده است که هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است.

اسکار بازی های دوستانه قبل از المپیک توانست تیم برزیل را در غلبه بر تیم ملی فوتبال انگلستان یاری کند.

اسکار در سال ۲۰۰۹ از اینتر ناسیونال به تیم سائوپائولو پیوست و توانست در جام جهانی زیر ۲۰ سال و در مسابقات فینال هستریک کند و برزیل را مقابل پرتغال پیروز میدان سازد.

او در ایندای فصل نقل و انتقالات اعلام کرده بود که تمایل دارد با اینتر ناسیونال بماند با این حال اخیراً اعلام کرده که احتمال دارد به چلسی بپیوندد اما همه چیز را به بعد از المپیک موکول کرده است.

وی در این رابطه گفت: همکاری با تیم قهرمان اروپا برای من مثل رویاست اما شرکت در المپیک رویایی است که همانند آن را هرگز دیگر تجربه نخواهم کرد بنابراین برایم ارجح تر است و امیدوارم بتوانم مدال طلا را از آن خود کنم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.