”سرآشپز پیشنهاد می‌کند” روی صحنه پارین

۳۰م دیماه ،

نمایش موزیکال ˝سر آشپز پیشنهاد می‌کند˝، نوشته رضا شفیعیان و کارگردانی سینا نورائی، از دوشنبه، ۲۵ دی ماه، روی صحنه تماشاخانه پارین است.

به گزارش هنرآنلاین، این نمایش با پرداختن بیش از هفتاد درصد از زمان خود به موسیقی فولکلور، روایتی تازه و خلاقه از پشت پرده دربار ضحاک (اژدهاک) مار به دوش (از مجموعه شاهنامه فردوسی) با تاکید بر وجه کمدی فانتزی همراه با موسیقی زنده است که به تهیه کنندگی و کارگردانی سینا نورائی از دوشنبه، ۲۵ دی ماه، در تماشاخانه پارین به صحنه رفته است.

این نمایش بر آن است تا لحظات شاد و مفرحی را برای دوستداران هنر ایرانی به ارمغان آورد. در ضمن بخشی از درآمد شب اول این نمایش به موسسه خیریه کهریزک اهدا شده است.

عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: شهروز شبستری، محمد مختاری، حمیدرضا خلیلی، توحید نوروزی، امیر ارسلان جولایی، آناهید ولی زاده و نرگس نیک سیرت بازیگر، الهام حیدری دستیار کارگردان، سینا نورائی طراح صحنه و لباس، الهام حیدری مجری لباس، بیتا زند طراح و مجری گریم، مانی نورائی عکاس، مهران زاغری مجری نور و صدا، حسن احمدی نوازنده تنبک، سوگل عابدینی نوازنده قانون، آرزو حیدری مسئول روابط عمومی و گروه تبلیغات نورا مدیر تبلیغات.

این نمایش از ۲۵ دی ماه، ساعت ۲۰، به مدت ۳۰ شب در تماشاخانه پارین واقع موزه زمان به نشانی خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان سرلشگر فلاحی(زعفرانیه)، نبش چهار راه پرزین بغدادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.