سرانجام چهره بنز Sکلاس ۲۰۲۴ لو رفت+تصاویر

۱۴اردیبهشت،

به نظر می‌رسد علی‌رغم میل مرسدس‌بنز، تصویری از نسخه نهایی لوکس‌ترین محصولش یعنی S-Class ناخواسته انتشار یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از بازار خبر ؛ طبق برنامه‌ریزی‌ها گفته می‌شد که مراسم رونمایی رسمی از تازهترین مدل Sکلاس چند ماه دیگر برگزار می‌شود.

حتی پیش‌تر جاسوسان صنعتی نیز عکس‌های مخفیانه‌ای از تست‌های میدانی این خودرو به دست آورده بودند که ابعاد آن را ترسیم می‌کرد. گرافیست‌ها نیز طرح‌های انتزاعی خود را به منظور گمانه‌زنی دربارهٔ چهره Sکلاس منتشر می‌کردند.

در همین گیر و دار بودیم که به طرزی غافلگیرانه تصویر نهایی این خودور انتشار یافت.

به وضوح معلوم است که Sکلاس تازه یک سر و گردن از مدل قبلی خود مدرن‌تر و شیک‌تر طراحی شده است. اما این برتری را در طراحی فانتزی عقب نمی‌بینیم. درست برعکس مدل قبلی که در قسمت جلویی خود قدری بی‌معنا و ساده بود ولی در قسمت عقب کاملاً باوقار در نظر گرفته شده بود.

مانند دیگر تولیدات تازه مرسدس‌، برای این خودرو نیز از بازی زیبای چراغ‌های LED بهره گرفته شده است. اگرچه هنوز معلوم نیست ولی کاملاً مطمئن هستیم که در لوکس تازه از آخرین فناوری‌های رفاهی و ایمنی بهره گرفته خواهد شد.

هنوز مشخصات فنی S-Class 2014 منتشر نشده است ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورهای در نظر گرفته شده برای آن ۴٫۶ لیتری هشت سیلندر V شکل و ۵٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر Vشکل می باشند. به طور حتم در دو مدل به توربوشارژرهای دوتایی مجهز خواهند شد.

این تصویر نهایی S-Class 2014

 

 

 

در حال تست‌های میدانی مخفیانه

 

 

تصاویر گرافیکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسل قبلی S-Class


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.