سرخاب رفتنی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مدیر تیم فوتبال شهداری بندرعباس با رد بازگشت عباس سرخاب به تیم شهرداری بندرعباس، از برکناری قطعی وی خبرداد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف سرانجام عباس سرخاب با تصمیم هیأت مدیره برکنار شد.

وی با بیان اینکه کسب نتیجه ضعیف و قرار گرفتن در رتبه ای دور از انتظار سبب برکناری سرخاب بوده است، اظهار نمود: عدم ارائه بازی بسیارزیبا و دلپذیر و شکست های خانگی و کسب نتیجه ضعیف سبب شد به نتیجه ای برسیم که آن هم برکناری سرخاب بوده است.

جهانداری با اشاره به اینکه در بازی تیم شهرداری بندرعباس و سایپا شمال در ساری افخمی دستیار سرخاب وظیفه هدایت نارنجی پوشان را بر عهده دارد، تصریح نمود: در این دیدار از فرهاد پورغلامی دعوت نموده ایم تا با تماشای بازی بازیکنان در خصوص پیوستنش به تیم شهرداری تصمیم نهایی را بگیرد.

مدیر تیم فوتبال شهداری بندرعباس اضافه نمود: پورغلامی ظرف هفته جاری مسافرتی به بندرعباس داشت و مذاکراتی را با این مربی انجام دادیم و توافق نهایی به بعد از بازی با سایپا شمال موکول شد.

وی در پایان در خصوص پیوستن یا کنارگذاشتن بازیکنی از تیم شهرداری بندرعباس گفت: از بازیکنان قدرتمند و خوبی برخورداریم و با وجود خال بودن دو جای خالی احتمالأ در نیم فصل در صورت صلاحدید سرمربی بازیکنی را جذب خواهیم نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.