سردار جزایری: مقابل بسیاره‌خواهی آمریکا می‌ایستیم/ تست موفق ۳ موشک تازه

۲۳فروردین۱۳،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با ارزیابی بعضی مواضع در قبال تنش در شبه‌جزیره کره گفت: ما هر جا لازم باشد در برابر بسیاره‌خواهی‌های آمریکا می‌ایستیم و بر سر حق با کسی معامله نمی‌کنیم.

سردار سید مسعود جزایری با اشاره به آنچه در فضای سیاسی و رسانه‌ای بین‌الملل پیرامون تنش در شبه جزیره کره می‌گذرد، اظهار داشت: عده‌ای به حدی برابر امریکا محافظه‌کارند که از ذکر نام «شیطان بزرگ» هم ابا دارند. این در حالی است که حضور امریکا در مناطق مختلف جهان، اثری جز افزایش تنش نداشته است که نمونه اخیر آن در شبه جزیره کره قابل ارزیابی است.

وی افزود: ما هرکجا لازم باشد در برابر بسیاره‌خواهی‌های امریکا می‌ایستیم و بر سرحق با کسی معامله نمی‌کنیم.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه سیاست‌های دولت و حاکمان امریکایی در چارچوب سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و مافیایی صهیونیستی حاکم بر قدرت‌ها رقم می‌خورد، گفت: کسانی که سیاست نرمش در برابر هجمه‌های شیطان بزرگ را دنبال می‌کنند، در حافظه تاریخی خود دچار مشکل شده‌اند و فراموش کرده‌اند هر کشور و ملتی برابر بسیاره‌خواهی‌های رژیم‌های سلطه پا پس گذاشته، سرنوشتی جز خفت و وابستگی نداشته است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تأکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز دوستان دیروز و امروز خود را تنها نمی‌گذارد.

تست موفق ۳ موشک تازه/ رونمایی از نفربرهای مدرن در ۲۹ فروردین

امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص دستاوردهای تازه این نیرو همزمان با ۲۹ فروردین (روز ارتش) گفت: در این روز نفربرهای تازه نیروی زمینی رونمایی خواهند شد.

حیدری همچنین در خصوص اینکه قرار بود سه موشک تازه نزاجا تست و عملیاتی شوند، خاطرنشان کرد: این سه نوع موشک ساخته شده توسط صنایع دفاع و ارتش، در رزمایش اخیر این نیرو، با موفقیت تست شدند.

وی بدون اشاره به نام و ویژگی‌های این سه نوع موشک گفت: این موشک‌ها از نوع زمین به زمین و جدا از راکتهای نازعات ۱۰ و فجر می باشند که در این رزمایش شلیک شدند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به بعضی اظهارنظرهای دشمنان مبنی بر اینکه در مقابله با ایران، گزینه نظامی را روی میز دارند، تصریح کرد: ما هم گزینه دفاعی‌مان روی میز است و همانطور که حضرت آقا فرمودند، اگر دشمن حماقت و تعدی کند، جواب سخت و نابودکننده‌ای دریافت خواهد کرد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.