سردار سپهر: استکبار امیدوار است در انتخابات شاهد آشوب باشد

۰۸اردیبهشت،

52a17503-eab7-435b-8080-002591b21454-8.jpg

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و فهم عالی سیاسی لازمه عبور از توطئه‌های استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، سردار محمدحسین سپهر در جمع کارکنان ستاد سپاه استان، نواحی مقاومت شهرکرد، عشایری و دانشجویی در سالن شهید فهمیده با اشاره به سهم سپاه، بسیج و تک‌تک دلسوزان انقلاب در افزایش بصیرت جامعه در راستای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: حماسه یک تلاش عمومی و حرکت صرفا سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیست، حماسه زمانی اتفاق می‌افتد که یک موج عظیم وجود داشته باشد، مانند حماسه دفاع مقدس، ۹ دی، ۲۲ بهمن، حماسه ایستادگی در برابر تهدیدات خارجی و حماسه‌های بیداری اسلامی که موج‌آفرینی می‌کنند.

وی، نترسیدن، شجاعت، ایستادگی، مقاومت، کرامت نفس، عزت و سربلندی، همدلی، هدف عالی، ترساندن دشمن و در نهایت پیروزی را از عناصر حماسه برشمرد و تصریح کرد: دفع یک خطر یا تهدید، اولین هدف از حرکت حماسی است زیرا استکبار امیدوار است انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ شاهد تظاهرات و آشوب باشد. آنها همیشه امید به فتنه‌ای بزرگ دارند، بنابراین برای عبور از این فتنه‌ها، نیاز به حرکت حماسی داریم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، نمایش عزت و اقتدار را دومین هدف از حرکت حماسی عنوان کرد و گفت: حماسه سال ۹۲ باید از حماسه‌های قبلی بزرگتر باشد.

وی همچنین با تشریح الزامات حماسه سیاسی اظهار کرد: نشاط سیاسی همانند حضور ۱۷ میلیون نفری جمعیت کشور در جنگ که نقش مستقیم داشتند و مابقی هم به نحوی با جنگ زندگی و همراهی کردند، از الزامات حماسه سیاسی است و از آنجایی که دنیا امروز با بحران مشروعیت مواجه است، باید مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را که مردمی‌ترین نظام در کره خاکی است، به رخ جهانیان بکشیم.

سردار سپهر با بیان اینکه “تغییر در نگرش مخالفان و معرفی الگوی مردم‌سالاری دینی از دیگر اهداف حماسه سیاسی است و ناقوس مرگ استکبار به سرکردگی آمریکا با حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران به صدا درخواهد آمد”، در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم و آنها برای ادامه حیات ننگین خود به مذاکره با ما نیاز دارند.

وی شرط آمریکایی‌ها در مذاکره را توقف علوم و فنون پیشرفته هسته‌ای در کشور عنوان کرد و گفت: این شرط یعنی توقف علم و پیشرفت در کشور، در حالی که علم هسته‌ای در تمام ابعاد زندگی و پیشرفت‌های کشور نقش مستمر دارد و با توقف فناوری هسته ای، ۳۰۰ رشته علمی در کشور متوقف خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به وقایع سوریه اظهار کرد: عدم حمایت از سوریه یعنی امنیت قطعی اسرائیل. امروز مرزهای ما در ساحل مدیترانه است و گنبد پوشالی آهنین اسرائیل مورد تهدید مقاومت است. اگر بار دیگر جنگ ۳۳ روزه تکرار شود، حزب‌الله و جبهه مقاومت طومار اسرائیل را برخواهد چید.

سپهر با تبیین راهبردهای نظام سلطه در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: جلوگیری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، تردید‌آفرینی در سلامت انتخابات، تلاش برای ممانعت از وحدت نیروهای انقلابی، سیاه‌نمایی، فتنه‌انگیزی و ایجاد چالش در کشور، یأس‌آفرینی در مردم، ایجاد تردید در بررسی صلاحیت‌ها، تخریب سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی، القای گزینه مذاکره با آمریکا به عنوان تنها راه‌حل مشکلات، جبهه‌سازی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری بخشی از راهبردهای نظام سلطه در آستانه انتخابات سال جاری است.

وی در پایان، حضور پرشور مردم در انتخابات، قانون‌مداری، توجه به نقشه‌های استکبار و انتخاب کاندیدای اصلح را از راهبردهای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.