سردخانه اموات هتل می شود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینیک سرمایه دار استرالیایی تصمیم دارد سردخانه یک بیمارستان متروکه روانی در جزیره تاسمانی را iبه یک هتل کوچک تبدیل کند.

به گزارش تفسیری روز سه شنبه جام جم آنلاین iبه نقل از لوپروگره، هادین پیرس، سرمایه دار استرالیایی با هدف جذب مشتریانی که iبه هتل های عجیب و غریب علاقه دارند سردخانه اموات بیمارستان روانی ویلو کورت در جزیره تاسمانی استرالیا را که از سال ها پیش متروک شده است iبه هتل کوچک تبدیل کند.


در این هتل مشتریان می توانند iبه میل خود روی تخت های کالبد شکافی  یا داخل یخچال های ویژه اموات خوابیده و شبی فراموش نشدنی را تجربه کنند.


پیرس که یک تاجر عتیقه است چند سال پیش این سردخانه متروکه را خریداری کرده است. سردخانه که قدمت آن iبه سال های دهه ۱۹۵۰ میلادی باز می گردد بخشی از مجموعه ساختمان های بیمارستان روانی  ویلو کورت است که سال ها است متروکه شده است.


این سردخانه هنوز تجهیزات قدیمی اش از قبیل تخت های کالبدشکافی سرامیکی  و یخچال های حفظ اجساد را دارد که قرار در اتاق هایی iبه جای تختخواب مشتریان هتل iبه کار روند. هادین پیرس امیدوار است تا سال ۲۰۲۴ این هتل ابتکاری را افتتاح کند. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.