سرعت بالا جان ۳ نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت

۸فروردین ۱۳،

سرعت بالا جان ۳ نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در اثر برخورد یک دستگاه ۲۰۶ با گاردریل بزرگراه آزادگان، سه نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مجروح شدند.

 

به نقل از فارس، جلال ملکی دربارهٔ اتفاق برخورد یک دستگاه خودرو به گاردریل‌های غرب به شرق بزرگراه آزادگان اظهار داشت: در ساعت ۷:۲۱ دقیقه امروز برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با گاردریل‌های غرب به شرق بزرگراه آزادگان مقابل یافت‌آباد به سازمان آتش‌نشانی اعلام و ایستگاه ۱۶ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با اعزام نیروهای آتش‌نشانی به محل ملاحظه شد یک دستگاه ۲۰۶ با برخورد به گاردریل واژگون شده و ۴ نفر از ۵ نفر سرنشین این خودرو به خارج پرتاب شده است.

ملکی بیان داشت: آتش‌نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند و ۴ نفر از آنها را به اورژانس تحویل دادند که مشخص شد به سبب شدت جراحات، ۳ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند و یک نفر نیز وضعیت بسیار وخیمی دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: نفر پنجم که در ماشین بود نیز دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و این اتفاق در ساعت ۸:۳۰ دقیقه با ۳ فوتی و ۲ مجروح به پایان رسید.

وی پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه در اواخر تعطیلات هستیم، رانندگان در مسیر بازگشت احتیاط بیشتری کنند و هرکجا که احساس خستگی کردند با توقف در جایگاهی امن، استراحت کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

دوشنبه ۱۲ فروردین   ۱۴:۱۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.