سرمایه گذاری نوکیا در Pelican Imaging، هدف آنها ارتقا دوربین های لومیا

ممتازنیوز:

سرمایه گذاری نوکیا در Pelican Imaging، هدف آنها ارتقا دوربین های لومیا

نوکیا همچنان به دنبال افزایش بازدهی و بهتر کردن عملکرد دوربین موجود برروی اسمارت فون های تولیدی خود می باشد تا بهترین تجربه در اختیار خریداران آنها قرار دهد. آنها به تازگی در Pelican Imaging سرمایه گذاری کرده اند تا بتوانند بهتر به سمت این هدف خود قدم بردارند. PureView 808 نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی خود تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد، ضمن اینکه لومیا ۹۲۰ نیز عملکرد قابل قبولی در بخش دوربین دارد، حتی در برابر اسمارت فون های جدیدی چون HTC One و Galaxy S4.

با این حال، نوکیا فکر می کند که توسعه و پیشرفت در این بخش به آنها کمک خواهد کرد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. Pelican Imaging یک شرکت نوپاست که در کالیفرنیا قرار دارد. فعالیت اصلی آنها تمرکز برروی مجموعه ای از دوربین هاست که از چندین سنسور نوری بجای تنها یک سنسور استفاده می کند. در واقه داده ها از تمامی سنسورهای دوربین دریافت و یک تصویر واحد را تشکیل می دهند.

تمرکز برروی هر موضوع، تغییر فوکوس (حتی برروی چند موضوع مختلف) بعد از اینکه تصویر مورد نظر گرفته شد، گرفتن اندازه گیری خطی، تغییر تصاویر پشت زمینه و اعمال فیلترهای مختلف از جمله کارهایی است که با کمک این شرکت به ویژگی های متنوع دوربین محصولات نوکیا اضافه خواهد شد.

technobuffalo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.