سروکله مت میلیونر دوباره پیدا شد

۲۱م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، «مَت میلیونر» از مجموعه داستان های انگلیسی است که برای نوجوانان نوشته شده؛ داستان پسربچه ای به نام ماتیو کالینز که همه او را مت صدا می زنند. مت پسر بازیگوش اما باهوشی بود که در دوران بیماری اش در خانه موفق به ساخت یک بازی ساده کامپیوتری می گردد. به طور اتفاقی این بازی اهمیت بسیار پیدا می کند و نسخه های پیشرفته تری از آن توسط شرکت های معروف تولید می گردد.

سودفروش این بازی ها با چک و نامه ای به دست مت می رسد و مت با تحقیقات متوجه می گردد که او مالک آن چک است و در اولین قدم برای خود یک حساب بانکی باز می کند. در مراحل بعدی از سود بانکی پولش، دوچرخه، ماشین رولزرویس و … می خرد. اما زمانی که به فکر خرید خانه مجلل و اشرافی افتاد با کمک یکی از دوستانش متوجه بعضی واقعیت ها می گردد تا با پولش زندگی انسان ها را تغییر دهد و برای آینده اش برنامه ریزی کند.
مت به جای خانه اشرافی خانه مادرش را خرید تا او را از کار کردن و پرداخت اقساط راحت کند. مت پس از آن از خرج کردن های بسیار دست برداشت و بخشی از درآمد پولهایش را به اشخاص نیازمند بخشید؛ سپس ماجراهایی روی می دهد که شرح آن در ادامه داستان آمده است.
این اثر ۱۱۸ صفحه ای با قیمت ۵هزار تومان در اختیار علاقمندان داستان های انگلیسی قرار گرفته است.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.