سرپرست ورزش آذربایجان غربی: در مورد محسن شادی به موقع دست به کار شدیم

۲۵فروردین۱۳،

3-312.jpg

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، گفت: محسن شادی می‌خواست به اردوهای تیم ملی برگردد و هیچ شرطی برای بازگشت نداشته است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: عده‌ای به دنبال سوء استفاده از موقعیت محسن شادی بودند و می‌خواستند او را از گردونه مسابقات کنار بگذارند! خوشبختانه، به موقع دست به کار شدیم و شادی را که ورزشکار با اخلاق و ساده‌ای است را به تیم ملی برگرداندیم.

وی با اشاره به حمایت‌های اسبقیان برای بازگرداندن شادی به تیم ملی، یادآور شد: من چندین جلسه با رییس فدراسیون و شادی داشته‌ام. خوشبختانه، او اکنون تمریناتش را آغاز کرده و به نظر من آینده روشنی پیش‌رو خواهد داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با بیان این که شادی قصد و غرض خاصی از دور ماندن از تیم ملی نداشت، تاکید کرد: او مایل بود به تیم ملی برگردد، اما بعضی حاشیه سازی کردند، وگرنه شادی هیچ بحثی نداشت و نمی خواست شرطی تعیین کند. شادی فرزند این نظام است و وضعیت کشور را درک می‌کند و می‌داند که اکنون اعتباری برای به خدمت گرفتن مربی خارجی وجود ندارد، انصاف نیست که بعضی به دنبال جوسازی علیه او باشند و بخواهند از امتیازات و جایگاهش دور شوند.

خلیلی با اشاره به این که تیم ملی به شادی نیاز دارد، تصریح کرد: ما چند سال باید انتظار بکشیم تا امثال محسن شادی و کاوه موسوی پدید بیایند؟ خدا را شکر او راضی است، اسبقیان هم حمایت می‌کند. او شرط خاصی نگذاشت و با جدیت تمریناتش را آغاز کرده است. باید سعی کنیم تا موانع از سر راهش برداشته شود و نتیجه‌ای به نفع کشورمان رقم بخورد.

وی اضافه کرد: درگذشت خواهر و پدر بزرگ شادی سبب شده که نتایج اخیر او تحت تاثیر قرار بگیرد. شادی دوران خوبی نداشته است. او بچه روستا است و خانواده‌اش کشاورزی می‌کند. من هم بچه روستا هستم و گاهی به این کار مشغول می‌شوم. ما به این کارها عادت داریم. او قبلا کشاورزی می کرده است. این موضوع مساله خاصی نیست و به این معنا نیست که او به دنبال کشاورزی رفته و تیم را رها کرده باشد. شادی می خواسته مدتی به پدرش کمک کند.

خلیلی در پایان از برگزاری جلسه سه جانبه در تهران با حضور رییس فدراسیون، شادی و خودش برای بررسی نهایی وضعیت این ملی‌پوش و حمایت هر چه بیشتر از شادی خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.